۰
مطلب وارده/ صرفا جهت اطلاع

گلایه مندی شهروندان شهرستان خاش در رابطه با سوخت خودروها در جایگاه های شهرستان خاش

شهروندان خاش از چند ماه قبل تاکنون با مشکلات تعطیلی جایگاه های سوختی و کمبود سوخت مواجه شده و با ایراز گلایه مندی فراوان خواهان رسیدگی فوری مسئولان به این موضوع هستند.
گلایه مندی شهروندان شهرستان خاش در رابطه با سوخت خودروها در جایگاه های شهرستان خاش
به گزارش سرویس اجتماعی تفتان ما، با توجه به افزایش جایگاه های سوخت در شهرستان خاش متاسفانه با کمبود سوخت در جایگاه ها شهروندان در صفهای طولانی قرار می‌گیرند که پس از ساعتها انتظار یا سوخت به آنها تحویل می شود یا پس از ساعتها ماندن در صف بنزین با تمام شدن بنزین بدون سوختگیری و با نا امیدی بر می گردند.
اکثر مردم خاش قشری کارگر و کارمند بوده و مجبورند برای سوختگیری از پاس شخصی استفاده کنند و وقتشان را در صف بنزین بگذرانند و اکثرا در بعد از ظهرها و ساعات غیر اداری بنزین در جایگاه ها توزیع نمی گردد و باتوجه به اینکه قبلا در شبها بنزین توزیع می شد متاسفانه در شب ها نیز دچار مشکل گردید که بعضی شبها توزیع و بعضی شبها از عرضه بنزین خبری نیست.
این موضوع باعث گله مندی شهروندان شهرستان خاش گردیده و از مسئولین شهرستان و استان، اعم از فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و از اعضای شورای اسلامی، استاندار و سایر مسئولین خواستار رسیدگی و نظارت کامل بر فعالیت جایگاه ها هستند تا توزیع سوخت رسانی بصورت شبانه روزی انجام گیرد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 450732
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *