۰
فرمانده سپاه شهرستان خاش:

گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارد/ اجراي اين گشت برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در خاش

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارد كه محوريت اصلي اين گشت ها جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.
گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارد/ اجراي اين گشت برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در خاش
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه اجراي طرح گشت هاي محله محور در شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه گشت‌های محله محور طرحی است، که در سراسر کشور اجرا خواهد شد، اظهار كرد: اين طرح در شهرستان خاش پیاده‌سازی شده و طرح گشت‌های محله محور با برنامه ریزی‌های انجام شده و سازماندهی نیروها و پایگاه‌ها اجرا می شود.
 
وي بيان كرد: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طول شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های شهرستان خاش اقدام می‌کنند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي تصريح كرد: کشور ايران اسلامي امنیت خوبی دارد و سربازان ناجا به‌خوبی در این حوزه انجام وظیفه کرده‌اند و ما هم با اجرای طرح گشت محله در شهرستان خاش به کمک و یاری آن‌ها می‌رویم.
 
وي با بيان اينكه گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه انجام مي شود، گفت: بسیجیان باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نباشند.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش ادامه داد: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء و افزايش امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسيار زيادي در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد.
 
وي با بيان اينكه گشت محله محور برنامه مهمی است که باید با حساسیت و اهمیت کامل اجرا شود، خاطرنشان كرد: این طرح با همکاری همه افراد محله از جمله نیروهای عادی و معتمدین محل و با جلب اعتماد و مشارکت مردم، انسجام بخشی به بسیجیان و خدمت رسانی به محله برای ارتقای آسایش و آرامش اجرا می شود.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه در ابتداي انقلاب اسلامي نيز کمیته های مردمی در مساجد اين گشت ها را انجام مي دادند، افزود: انجام کارهایی مانند نگهبانی، پشتیبانی، اطلاعاتی و خدماتی از برنامه های بسیج در ابتدای انقلاب بود.
 
وي با بيان اينكه تمامي اقشار مردم در حفاظت از انقلاب نقش مهمي داشتند، تصريح كرد: گشت های بسیج در ابتدای انقلاب شكوهمند ايران اسلامي حتی به جمع کردن آمریکایی ها وافرادی که رژیم پهلوی را قبول داشتند کمک كرد.
 
سرهنگ پاسدار فضلي بيان كرد: محور فعالیت گشت های محله محور پایگاه های بسیج مساجد است و بسیجیان با اطاعت از مقام معظم رهبري در كنار اقدامات فرهنگي، اقتصادي، اجتماعی، کار امنیتی نیز انجام می دهند.
 
وي با بيان اينكه آبروی افراد برای ما دارای اهمیت و ارزشمند است، گفت: بسیجیان در گشت های محله محور کار دخالت در پرونده ودستگیری ندارند و اولویت اول ما توجیه، تشویق بسیجیان و حضور آنها در محله ها و ترویجی ایجابی  کار امر به معروف و نهی از منکرکه باید با جاذبه آن را انجام دهیم.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه اولویت ما در طرح گشت محله محور حلقه های مرکزی شهر و اطراف آن است، اذعان كرد: بسیجیان باید با هوشیاری و آمادگی های لازم همیشه در صحنه باشند و داعش در منطقه به دنبال ناامن کردن جامعه است و لذا باید هوشیار باشیم.
 
وي اظهار كرد: فضاسازی فرهنگی واطلاع رسانی و تشریح طرح برای مردم باید توسط ائمه جمعه صورت گیرد.
 
گفتني است؛ نشست آسیب شناسی فضای مجازی سپاه خاش در محل کانون ورزشی سپاه این شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداي گمنام خاش، ویژه برنامه های هفته بسیج در بخش نوک آباد و سطح شهرستان خاش، برپایی نشست نهضت روشنگری، کوهپیمایی و پیاده روی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار دانشجویان با خانواده شهید نوروزی، محفل انس با قرآن دانشجویان غبارروبی و عطرافشانی دانشجویان، مسابقات قهرمانی فوتسال جام شهید محمدامین ریگی، برگزاری آبرو محله شهید عبدالرحیم جمالزهی مقدم توسط سپاه خاش، مسابقات قهرمانی فوتسال و طناب کشی، بازدید علمی بسیج مهندسین سیستان و بلوچستان از کارخانه سیمان، نشست تشکیل همفکری مسئولین شهرستان خاش در فضای مجازی توسط سپاه خاش، دیدار با کارگر بسیجی حادثه دیده کارخانه سیمان، تریبون آزاد و بی تعارف مردم با بسیج، ایستگاه مشاوره فضای مجازی، نشست نهضت روشنگري و سياسي در نجف آباد، افتتاح پايگاه شهيد كهرازهي، ايستگاه صلواتي بسيج دانشجويي، نشست نهضت روشنگري در كوشه، صبحگاه دانش آموزي در مدرسه قائم، نشست بصيرتي خواهران نمايشگاه عكس و پوستر دانش آموزي ديدار با خانواده هاي نيازمند و بي بضاعت كارواندر از مهمترین برنامه های اجرایی هفته بسيج در شهرستان خاش بودند.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 450734
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *