۰
فرمانده سپاه خاش:

تيم سفير بلوچ قهرمان مسابقات جام "شهید بسيجي محمدامین ریگی" شد/ اجراي بيش ۱۰۰ ويژه برنامه ورزشي هفته بسيج در خاش

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: مسابقات فوتسال جام شهيد بسيجي محمدامین ریگی با قهرمانی تیم سفير بلوچ به پایان رسید.
تيم سفير بلوچ قهرمان مسابقات جام "شهید بسيجي محمدامین ریگی" شد/ اجراي بيش ۱۰۰ ويژه برنامه ورزشي هفته بسيج در خاش
سرهنگ پاسدار حسن فضلی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار كرد: مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج (جام شهید محمدامین ریگی) با معرفی تیم برتر پس از چند روز رقابت داغ و پر هیجان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
 
وي با بيان اينكه این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی فرهنگي جوانان بسيج خاش برگزار شد، تصريح كرد: در مرحله نیمه نهایی رقابت ها دو تیم سفیر بلوچ و پایگاه شهید ریگی با شکست حریفانشان به فینال راه یافتند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي افزود: در پایان تيم سفیر بلوچ توانست با شکست رقیب سر سخت خود به قهرمانی رقابت ها دست یابد و پس از این تیم نیز «پایگاه شهید ریگی» و «پایگاه ثارالله.» در رده های دوم و سوم ایستادند.
 
وی با بیان اینکه در هفته بسيج روستای اسکل آباد بخش نوک آباد نیز شاهد رقابت های بومی و محلی در رشته های کپگ، دومیدانی، کشتی کچ و طناب کشی بودند، خاطرنشان كرد: سرانجام در دو و میدانی عبداشکور ریگی، سامان ریگی و آریان ریگی اول تا سوم شدند یاسین ریگی، محمد ریگی و یاسین پرناک نیز رده های اول تا سوم رقابت های کشتی کچ را از آن خود کردند.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش تصريح كرد: در پایان رقابت های کپگ به مناسبت هفته بسيج نیز عناوین برتر به ترتیب به عثمان شه کرمزهی، محمد میرکازهی و احمد ریگی رسید.
 
وي اذعان كرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، مسابقات دارت، فوتسال کارکنان دولت، شنا، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران بسیجی و غیره نیز در نقاط مختلف این شهرستان به مناسبت هفته بسيج برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه در گرامیداشت هفته بسیح افزون بر 100 ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان خاش به انجام رسید، اظهار كرد: مسابقات ورزشی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به انجام می رسد و خوشبختانه در شهرستان خاش به این مهم به خوبی توجه می شود.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 450746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *