۰
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش:

درخشش خیره کننده وشووكاران شهرستان خاش در رقابت هاي قهرمانی استاني با كسب ۱۰ مدال رنگارنگ/ خاش، قطب رشته ورزشی وشوو سيستان و بلوچستان است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: وشووكاران اين شهرستان توانستند در رقابت هاي قهرماني سيستان و بلوچستان با 6 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز كسب كردند.
درخشش خیره کننده وشووكاران شهرستان خاش در رقابت هاي قهرمانی استاني با كسب ۱۰ مدال رنگارنگ/ خاش، قطب رشته ورزشی وشوو سيستان و بلوچستان است
مسافر شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بیان اینکه رقابت های قهرمانی وشوو استاني به میزبانی زاهدان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد، اظهار کرد: در این مسابقات تیم شهرستان خاش موفق به کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شدند.
 
وي گفت: در این رقابت ها فرهاد ناروئی، جمشید شعلی بر، حافظ زرک زهی، فرزین ریگی، محمد رضا زرک زهی و محمدصدرا ریگی مقام موفق به کسب مدال طلا شدند.
 
شهنوازي ادامه داد: همچنین پیمان شعلی بر و محمد حق پرست موفق به مدال نقره و مجیب ریگی و عبدالماجد مارندگانی مدال برنز كسب كردند.
 
وي بيان كرد: تيم وشوو شهرستان خاش به سرپرستي عبدالنبي زرك زهي توانست به خوبي در اين مسابقات بدرخشند و در آينده نيز مقامات بيشتري را نيز كسب كنند.
 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: عبدالحمید زرک زهی قهرمان وشوو کشور که ساکن شهرستان خاش بود، متاسفانه چندسال قبل براثر تصادف در محور خاش به زاهدان جان باخت که این مسئله دردناک، قلب جوانان ورزشکار این شهرستان را نیز به درد آورد.
 
وي با بيان اينكه اين ورزشكاران؛ در حقيقت قهرمانان با اخلاق و با تجربه شهرستان هستند، افزود: اين ورزشكاران توانسته بود تاكنون بارها و بارها در مسابقات مختلف كشوري و آسيايي مقام هاي قهرماني را كسب كند.
 
شهنوازي تصريح كرد: شهرستان خاش در بسيار از رشته ها داراي استعداد و ظرفيت هاي بسياري است و بايد مسئولان از اين جوانان حمايت كنند تا شاهد افتخارآفريني آن ها در آينده اي نزديك در ميادين جهاني نيز باشيم.
 
وي با بيان اينكه تيم ووشوو جوانان شهرداري خاش در سالهاي اخير پيشرفت هاي بسياري داشته است، اذعان كرد: مردم شريف شهرستان خاش با دعاي خويش مي توانند همواه پشتيبان اين جوانان ورزشكار و غيور باشند تا بتوانند با قهرماني هاي پي در پي افتخاري براي استان و شهرستان خاش باشند.
 
شهنوازی با بیان اینکه شهرستان خاش قطب رشته ورزش وشو است، خاطرنشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در شهرستان خاش بیش از 500 ورزشکار جذب کند و هم اینک خانه وشوو این شهرستان نیز در دست احداث است که به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
* پاكسازي و صعود كاركنان دانشگاه علوم پزشكي زابل به قله چهار هزار و 50 متري تفتان
وي همچنين از پاكسازي و صعود كاركنان دانشگاه علوم پزشكي زابل به قله چهار هزار و 50 متري تفتان خبر داد و اظهار كرد: به پاکسازی فضای اطراف پناهگاه كوه تفتان، جمع آوری زباله ها، صعود به قله شده توسط کوهنوردان و سوزاندن زباله ها داخل كوره از جمله برنامه هاي اين گروه كوهنوردي از شمال استان بود.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 450747
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *