۰
براي چندمين سال پیاپی؛

سیمان خاش صادر کننده نمونه سیستان و بلوچستان شد/ شرکت سیمان خاش نماد واقعی اقتصادمقاومتی؛ تولید و اشتغال

مديرعامل شركت سيمان خاش گفت: برای چندمین سال پیاپی اين شركت به عنوان واحد برتر تولیدی و صنعتی سيستان و بلوچستان در مبحث صادرات برگزیده شد.
سیمان خاش صادر کننده نمونه سیستان و بلوچستان شد/ شرکت سیمان خاش نماد واقعی اقتصادمقاومتی؛ تولید و اشتغال
خسرو جامعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: با تلاش و همت کارکنان این شرکت در راستاي تحقق منويات رهبري در حمايت از توليد و اشتغال توانستیم برای چندمین با متوالی عنوان واحد نمونه صادراتی سیستان و بلوچستان را حفظ کنیم.
 
وي افزود: هدفگذاری شرکت سیمان خاش رسیدن به قله های برتر کیفیت، بازارپسندی، تکیه بر تولید کالای استاندارد و رونق بخشیدن به مبحث صادرات بوده که در کنار رعایت مباحث زیست محیطی تلاش می کنیم در عرصه های مختلف به موفقیت برسیم.
 
جامعی بيان كرد: صادرات غيرنفتي به عنوان ركن اقتصاد و تنها مسيرگسترش و پايداري تجارت خارجي و موتور محركه توليد مهمترين نقش را در توسعه همه جانبه كشور ايفا مي كنند.
 
وي گفت: براي آنكه بتوانيم حضوري مؤثر و مستمر در بازارهاي هدف داشته باشيم، لازم است با برنامه ريزي دقيق ، آماده سازي زير ساخت هاي مورد نياز و حمايت از تجار، بازرگانان و صادركنندگان زمينه اين كار مهم فراهم شود.
 
مديرعامل شركت سيمان خاش خاطرنشان كرد: اين شركت مفتخر است كه بزرگترين محموله صادراتي سيمان ايران را به قاره آفريقا صادر كرده و استان سيستان و بلوچستان به دليل دارا بودن مرز طولاني خاكي با كشورهاي پاكستان، افغانستان و دسترسي به آب هاي آزاد بين المللي به ويژه قاره آفريقا موقعيتي بسيار مناسب براي صادرات محصولات مختلف دارد.
 
وي با بيان اينكه شرکت سیمان خاش از فناوری های مناسبی برخوردار بوده است، خاطرنشان كرد: اين شركت با تعمیرات اساسی و اجرای طرح افزایش ظرفیت در حال نزدیک شدن به فناوری روز دنیاست.
 
جامعي با بيان اينكه شركت سيمان خاش درصدد ارتقای سطح فناوری و بهره‌وری خود است، اذعان كرد: پروژه‌هایی همچون افزایش ظرفیت بارگیری سیمان، گازسوزکردن و تصفیه آب صنعتی کارخانه از جمله مواردی است که در راستاي افزايش بهره وري آغاز شده است.
 
وي با بيان اينكه دستاورد صادراتی عمده در این سال افزایش میزان صادرات کلینکر بوده است، اظهار كرد: به نظر می‌رسد به لحاظ فروش فله و کمتر آسیب‌پذیربودن آن از سوددهی بالاتری برخوردار باشد.
 
انتهاي پيام/
 
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 450748
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *