۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

پيشرفت و اقتدار امروز ايران در سايه وحدت و همدلي است/ شيعه و سني بايد بر روي مسئله مشتركات تاكيد و از اختلافات دوري كنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: پيشرفت و اقتدار امروز ايران در سايه وحدت و همدلي است و دشمنان اسلام همواره به دنبال ايجاد تفرقه و جدايي بين مسلمانان هستند.
پيشرفت و اقتدار امروز ايران در سايه وحدت و همدلي است/ شيعه و سني بايد بر روي مسئله مشتركات تاكيد و از اختلافات دوري كنند
مولوي محمدعلي شهنوازي در خصوص هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبريك ميلاد نبي مكرم اسلام و آغاز هفته وحدت، اظهار كرد: وحدت و اتحاد راهي براي رسيدن به موفقيت و پيروزي در عرصه هاي مهم بين المللي است و لذا بايد همه مسلمانان جهان براي رسيدن به موفقيت، همزباني و اتحاد خود را بيش از پيش حفظ كنند.
 
وي بيان كرد: وحدت و اتحاد تنها با شعار محقق نمي شود بلكه انسجام و همدلي ميان برادران ديني بايد در مرحله عمل تحقق پيدا كند و بدون شك در عصر حاضر وحدت بين شيعه و سني خار چشم دشمنان نظام است.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه دشمنان اسلام همواره به دنبال ايجاد تفرقه و جدايي بين مسلمانان هستند، گفت: بدخواهان و دشمنان نظام همواره درصدد جدايي و اختلاف افكني هاي ديني و مذهبي هستند كه با راه اندازي جنگ هاي مي خواهند چهره اسلام ناب محمدي را خشن و زشت جلوه دهند اما با بصيرت و هوشياري مردم اين توطئه و ترفند شوم آنان همواره با شكست مواجه شده است.
 
وي با بيان اينكه دشمنان اسلام براي تفرقه‌افکني و ايجاد اختلاف بين مسلمانان از حربه‌هاي مختلف استفاده مي‌کنند، افزود: نقش امامان و جاذبه قرآن كريم و نيز برپايي قسطو عدالت سبب شده تا دين مبين اسلام بتواند در همه اديان دنيا و جهان گسترش پيدا كند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به سجاياي اخلاقي نبي مكرم اسلام(ص)، بيان كرد: پيامبر(ص) داراي اخلاقي نيكو و پسنديده بودند و شيوه برخورد انان با مردم بسيار خوب و با صبر و استقامت بودند و فراگير شدن دين مبين اسلام از مهم‌ترين شاخصه‌هاي پيامبر در به ثمررسيدن نهضت انقلابي ايشان بود.
 
وي با بيان اينكه حضرت محمد(ص) اولين مخلوق پروردگار متعال و در واقع نور جهان بود، اذعان كرد: نبي مكرم اسلام(ص) در حقيقت جوهر عالم هستي را تشكيل داد و زماني كه هدف مشترك باشد بايد تفاوت ها كنار گذاشته شود تا بتوانيم در مسير وحدت و اتحاد گام برداريم و برروي مشتركات تاكيد كنيم تا جامعه اي سالم داشته باشيم و به دشمنان اجازه نفوذ ندهيم.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه امام راحل و مقام معظم رهبري همواره بر مسئله وحدت تاكيد مي فرمايند، اظهار كرد: وحدت ملت های مسلمان را به پیروزی نزدیک می کند و قطعاً پيشرفت و اقتدار ايران اسلامي در سايه وحدت و همدلي است.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 450751
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *