۰
مدیر عامل شرکت سیمان خاش:

سالانه يك ميليون و ۳۶۳ هزار تن سيمان خاش به ۲۵ كشور دنيا صادر مي شود/ به زودي سامانه نیروگاه خورشیدی در شركت سيمان خاش راه اندازي مي شود

مدیر عامل شرکت سیمان خاش گفت: سالانه يك ميليون و 363 هزار تن سيمان خاش به 25 كشور دنيا صادر مي شود و اين شركت ظرفیتی ارزشمند برای ایجاد اشتغال و تولید در منطقه به شمار می آید.
سالانه يك ميليون و ۳۶۳ هزار تن سيمان خاش به ۲۵ كشور دنيا صادر مي شود/ به زودي سامانه نیروگاه خورشیدی در شركت سيمان خاش راه اندازي مي شود
خسرو جامعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما گفت: تولید سالانه سیمان در این واحد تولیدی و صنعتی افزون بر یک میلیون تن در سال بوده که محصولات تولیدی در شرکت متنوع است.
 
وي تصريح كرد: دریافت تندیس برتر مرغوبیت از شستا، موفقیت در مباحث صنعت سبز کشور، نمونه صنعتی استاندارد و صادرات و حامی مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی در کشور سبب ارتقای شاخصهای خدمت و بازارپسندی محصولات شرکت شده است.
 
جامعي با بيان اينكه کارگران موتور محرکه تولید و اشتغال در کشور محسوب می شوند، گفت: روزانه دو هزار و 600 تن کلینکر و سه هزار تن سیمان در این شرکت تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود.
 
وي با بيان اينكه سیمان خاش ظرفیتی ارزشمند برای ایجاد اشتغال و تولید در منطقه به شمار می آید، افزود: تولید سالانه یک میلیون و 16 هزار تن کلینکر و صادرات 347 هزار تن سیمان و کلینکر و صادر شدن محصولات به حدود 25 کشور دنیا و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدمت رسانی در محیط کارخانه مانند تصفیه آب صنعتی و گازکشی و صنایع زیست محیطی توانسته به موفقیت شرکت کمک کند.
 
مدیر عامل شرکت سیمان خاش با بيان اينكه مردم ساکن در جوار اين واحد تولیدی و صنعتی از مزایای فعالیت کارخانه بهره مي برند، خاطرنشان كرد: در شرکت سیمان خاش سامانه کنترل بار خودکار و سامانه بارگیری و نیروگاه خورشیدی در دست اقدام است.
 
 
وی در پاسخ به برخی شکایت های مردمی در مبحث تهدید های زیست محیطی، توضيح داد: سامانه فیلتراسیون سیمان خاش از سوی محیط زیست کشور سنجش و کنترل می شود و هر چند ماه یکبار کار سرویس آن صورت می پذیرد.
 
جامعي گفت: شرکت سیمان از معادن بکر و منحصر به فردی بهره می برد که تولیدات آن همواره با کیفیت برتر و ممتاز همراه بوده، یکی از تولیدات سیمان خاش، محصول سیمان پوزولانی است.
 
وي با بيان اينكه این نوع سیمان از اختلاط ۱۵ تا 40 درصد پوزولان تولید می شود، ادامه داد: به علت کاهش چشمگیر فاز CسهA مخلوط، در محیط هایی که حاوی املاح توام کلر و سولفات که سیمانهای تیپ پنج کارآیی دارند استفاده شده است.
 
جامعي با بيان اينكه بتن ساخته شده در اين كارخانه سيمان از دوام و پایایی قابل ملاحظه ای برخوردار است، يادآور شد: در حال حاضر در سد آشار سراوان از اين نوع سيمان استفاده مي شود.
 
وي با بيان اينكه تحقیقات انجام گرفته طی سالیان اخیر بهترین درصد اختلاط را 30 درصد پوزولان تعیین كرده اند، گفت: اين پوزلان در همه مواردی که نیاز به استفاده از سیمانهای تیپ يك، دو، چهار و پنج دارد قابليت دارد و اين سيمان به آرامی مقاومت پیدا کرده و دارای بالاترین رشد مقاومت دراز مدت و کمترین نفوذپذیری است.
 
مدیر عامل شرکت سیمان خاش تاكيد كرد: استفاده از این نوع سیمان در محیطهای خورنده ی حاوی املاح توام کلر و سولفات، سدها، شوره زارها، کانالهای آب و فاضلاب، بتن ریزیهای حجیم از نوع غلطکی(RCC) و کلیه سواحل جنوبی کشور توصیه می شود.
 
وي با اشاره به مزاياي سيمان پوزلان ، اذعان كرد:‌ مقاومت بسیار بالا در مقابل عوامل خورنده سولفات، کلر و قلیایی، داشتن طیف وسیعی از ویژگی های مورد نیاز انواع سیمان ها، گسترده بودن موارد مصرف، مناسب بودن قیمت آن در مقایسه با سیمانهای تیپ چهار و پنج و مناسب بودن در ساخت و سازهای دریایی، سواحل،مناطق گرمسیر از مزاياي سيمان پوزلان است.
 
جامعي گفت: سیمان پرتلند پوزولانی نوع توليد عمده كارخانه سيمان خاش را تشكيل مي دهد كه از اختلاط پنج تا ۱۵ درصد پوزولان تولید می شود و با توجه به اینکه کلینکر استفاده شده در این نوع  سیمان تيپ دو است  لذا مقاومت حاصله از آن در مقابل عوامل مخرب بتن نسبت به انواع مشابه افزایش مي يابد.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 450752
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *