۰
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي خاش:

رمز پيشرفت و توسعه هر كشوري در وحدت و اتحاد مردم است/ انقلاب ایران اسلامي زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدي(عج) است

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: رمز پيشرفت و توسعه هر كشوري در وحدت و اتحاد مردم است و لذا بايد به كوري چشم دشمنان اسلام، انسجام و برادري بين مسلمانان روز به روز افزايش پيدا كند.
رمز پيشرفت و توسعه هر كشوري در وحدت و اتحاد مردم است/ انقلاب ایران اسلامي زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدي(عج) است
به گزارش  تفتان ما ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم وحدت و مهدويت در  شهرستان خاش، با بيان اينكه احسان و نیکو کاری را از صفات بارز منتظران واقعی امام زمان(عج) است، اظهار كرد: همه منتظریم تا دوران غیبت به سرآید و دنیا سراسر عدل و داد شود.
 
وی تصريح كرد: دانش آموزان بايد همواره به والدین و معلمین خود احترام گذاشته و اخلاق نیکو و حسنه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام دهقان گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌ها و معيارهاي جامعه مهدوی دغدغه‌مند بودن نسبت به حقایق مذهب و مباحث اعتقادی است.
 
 
 
وي خاطرنشان كرد: منتظر واقعی اگر نسبت به مسائل ضروری اعتقادی بی‌اطلاع باشد در فتنه‌ها و شبهات دوام نخواهد آورد و از صراط مستقیم منحرف خواهد شد.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به هفته وحدت، افزود: اختلاف افکنی و دشمنی ميان برادران ایمانی و هم دین از مهم ترین برنامه های دشمنان است.
 
وي ادامه داد: كشور ایران با برادرای و اتحاد در مقابل خدعه های انسانهایی در لباس شیاطین تا جایی پیش رفته است که بذر ناامیدی را در قلب های آنها کاشته است.
 
* اتحاد از مهمترین لوازم پایداری در جهان اسلام است
 مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم، گفت: اتحاد از مهمترین لوازم پایداری در جهان اسلام است.
 
قاسم كوچكزايي تصريح كرد: با اتحاد ملت ها راه عظمت و پایداری را می پیمایند و در بستری آرام زندگی خواهند کرد و اختلاف از مصیبت هایی است که ثمره ای جزء شکست و از بین رفتن عظمت اسلامی نخواهد داشت و این امر باعث می شود که برادری به دشمنی تبدیل شود.
 
 
 
در ادامه اين مراسم دانش آموزان به اجراي سرود و تئاتر پرداختند و زنگ مهدويت و وحدت در  دبیرستان پسرانه دانشگاه شهرستان خاش  نواخته شد. در پایان از تعدادی از دانش آموزان فعال عرصه پرورشی این آموزشگاه با اهدای جوایزی تجلیل شد.
 
در پایان از تعدادی از دانش آموزان فعال عرصه پرورشی این آموزشگاه با اهدای جوایزی تجلیل شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، به همين مناسبت نشست هاي بصيرتي با موضوع وحدت و مهدويت توسط حجت الاسلام كامياب اعزامي از قم در مدارس بسطامي، حجاب و خان محمد كرد و دانشگاه آزاد خاش برگزار شد.
 

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 450757
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *