۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

اختلاف افکنی در ميان مسلمانان از مهمترین اهداف دشمن است/ رئيس جمهور بايد در سفر به سيستان و بلوچستان به خواسته ها و مشكلات مردم توجه كند

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: اختلاف افکنی در ميان مسلمانان از مهمترین اهداف دشمن است و حضرت محمد(ص) طليعه رحمت و مهرباني است.
اختلاف افکنی در ميان مسلمانان از مهمترین اهداف دشمن است/ رئيس جمهور بايد در سفر به سيستان و بلوچستان به خواسته ها و مشكلات مردم توجه كند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: امام علي(ع) در نهج البلاغه مي فرمايند:" توصیه می‌کنم شما بندگان خدا را به تقوای الهی" لذا تقوا و رستگاري سرمايه استواري و پايداري است و پس بايد به رشته هاي محكم تقوا متصل شويد تا به حقيقت هاي تقوا پناه ببريد.
وي با بيان اينكه تقوا به معناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و پليدي هاست، تصريح كرد: اسلام ميوه و ثمره تقوا است و لذا انسان ها و مومنان بايد با رعايت تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.
حجت الاسلام پيري زاده با تبريك هفته وحدت و ولادت نبي مكرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع(، افزود: حضرت محمد(ص) طليعه رحمت و مهرباني است و تولدايشان با ساير تولدها و ميلادها متفاوت است و اين ميلاد نشان داد كه ديگر خبري از بت و اتش پرستي نيست و ميلاد حضرت محمد(ص) بسيار فرخنده و بزرگ است.
 وي با تاكيد بر رعايت وحدت و اتحاد بين امت اسلامي، تصريح كرد: امت اسلامي بايد در برابر مثلث شوم آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس هوشيار و بيدار باشند و هرگز نگذارند تا در برابر امت اسلامي تفرقه و جدايي بياندازند.
امام جمعه موقت شهرستان خاش با بيان اينكه مسلمانان دنیا بايد بيش از از هر زمان دیگری امروز به وحدت نیاز دارند، ادامه داد: دنیای غرب همواره در تلاش است که انسجام و وحدت را در بین مسلمانان از بین ببرد.
وي با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدرس با تجلیل از خدمات ارزنده این شهید والامقام به نظام و انقلاب، اذعان کرد: مدرس ابوذر زمان بود و به تنهایی در مقابل رضاخان قلدر ایستاد و قطعاً مقاومت و ایستادگی مدرس در پیروزی های نظام جمهوری اسلامی نقش تأثیرگذاری داشت.
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به سفر روحاني رئيس جمهور به استان سيستان و بلوچستان، گفت: رئيس جمهور بايد در اين سفر به خواسته ها و مشكلات مردم توجه و آن ها را رفع كند.
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به روز دانشجو، خاطرنشان کرد: دانشجویان ما در کنار تحصیل خود در محیط های دانشگاهی به دنبال تهذیب و تعهد باشند از سوی دیگر اما دانشگاه های ما باید علم همراه با تهذیب و معنویت را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وي تاکید کرد: دانشجویان ما باید برخوردار از تحلیل های سیاسی روز و دشمن شناس و بصیر باشند تا در مقابل حرکات دشمنان، ایستاده و توطئه هایشان را خنثی کنند.
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به روز معلول، اظهار كرد: مسئولان اجرایی شهرستان خاش برای تحقق مطالبات معلولان از جمله موضوعاتی چون اشتغال، ازدواج، مسکن، برنامه‌های تفریحی، ورزشی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 450764
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *