۰
نماينده مردم شهرستان خاش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و معاون رئیس جمهور به حوزه انتخابیه شهرستان خاش/ شهروندان مشکلات و مطالبات خود را جمع آوری کنند

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سفر وزير ارتباطات و فن آوری اطلاعات و معاون رئیس جمهور به اين شهرستان خبر داد.
سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و معاون رئیس جمهور به حوزه انتخابیه شهرستان خاش/ شهروندان مشکلات و مطالبات خود را جمع آوری کنند
 علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سفر روحانی رئیس جمهور کشور و جمعی از وزیران و معاونان وی به استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: به دلیل فشردگی برنامه های سفر آتی و نیز گستردگی استان رئیس جمهور یک شهر از شمال و یک شهر از جنوب استان را جهت دیدار انتخاب و هر کدام از وزرا یامعاونین خود را به شهرهای دیگر جهت جمع آوری مطالبات و مشکلات مردم اعزام خواهد کرد.

 وی تصريح کرد: برای حوزه انتخابیه شهرستان خاش جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به همراه معاون این وزارتخانه و امیری معاون رئیس جمهوری امروز (شنبه) انتخاب و تعیین شده اند.

 نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های سفر وزیر ارتباطات و معاون رئیس جمهوری، اذعان کرد: حضور در شهرستان مرزی میرجاوه و سپس شهرستان خاش و دیدارهای مردمی و شرکت در شوراهای اداری شهرستان های میرجاوه و خاش و جمع آوری مطالبات، مشکلات و نارسایی ها از جمله برنامه های سفر در حوزه انتخابیه است.

 وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام برنامه ها و سفر رئیس جمهور جلسه شورای اداری عالی کشور جهت ارائه مطالبات، تصویب طرح ها و پروژه  های سفر اخیر رئیس جمهور در شهرستان چابهار برگزار می شود که باید همه نمایندگان مردم در این جلسه شرکت کنند.


انتهای پیام/
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 450768
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *