۰

خدمت کردن به معلولان، کاری جهادی و ارزشمند است/ وضعيت مسكن و اشتغال معلولين بايد بهبود پيدا كند

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمت کردن به معلولان، کاری جهادی و ارزشمند است و بايد از ظرفيت اين قشر از جامعه استفاده شود.
خدمت کردن به معلولان، کاری جهادی و ارزشمند است/ وضعيت مسكن و اشتغال معلولين بايد بهبود پيدا كند
به گزارش  تفتان ما، علی کرد در مراسم تجليل از معلولين كه در سرسراي اداره تبليغات اسلامي خاش برگزار شد، گفت: تشکیل جلسه و توجه به قشر مظلوم و نیازمند به جامعه قابل تقدیر است.

وي افزود: تلاش برای حل مشکلات محرومان و معلولان جامعه در مجلس و دولت مورد توجه بوده که افزون بر 700 نفر را در خاش تلاش کردیم زیر چتر حمایتی ببریم.

كرد گفت: حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاش و بررسی مشکلات اجتماعی و قشر معلولان جامعه از برنامه های خوبی بود که توانستیم مورد توجه قرار دهیم و امیدواریم خدمات ارزشمندی به محرومان و جامعه هدف ارائه بدهیم.

وی ضرورت توجه به ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و تامین نیازهای ضروری برای اقشار جامعه و معلولان توسط خیران و دولت را متذکر شد و گفت: فرهنگ حمایت از افراد بی بضاعت در استان محروم سیستان و بلوچستان باید نهادینه شود و خیرانی مانند آقای موسوی که خودش از جامعه معلولان بوده بتوانند به جامعه هدف در خاش و برای استان کمک کنند.

كرد افزود: در نشست با مسئولان اداره بهزیستی و کمیته امداد تلاش کرده ایم خدمات ارزشمندی به محرومان در مباحث بهداشتی و درمانی و مسکن و نیازهای روزمره ارائه دهیم.

وي با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان در دستگاههای اجرایی موظف به خدمت رسانی شایسته به مردم هستند، آمادگی خود را برای پیگیری و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه و از جمله معلولان اعلام کرد و گفت از طریق دفتر و تلفن و حضور در مجلس مطالبات به حق مردم را پیگیری می کنم.

كرد تاکید کرد: مدیران باید خود را وقف خدمت به اقشار جامعه کنند و باید حضور در میان مردم و آسیب شناسی مشکلات و آشنایی با دردهای مردم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.


مهدی عیدوزهی معاون عمرانی فرماندار خاش هم ضرورت ایجاد شغل و بهره گرفتن از ظرفیت های منطقه برای حل مشکلات اقشار جامعه را متذکر شد.

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش با گرامی داشت هفته وحدت و روز جهانی معلولان به اهمیت خدمت رسانی و توجه به این قشر نیازمند جامعه پرداخت.

وی تصریح کرد: معلولان افرادی توانمند و قشری تاثیرگذار در جامعه هستند که می توانند با باور به توان خود به هم نوعان خود خدمت کنند.

شجاعی ادامه داد: جامعه معلولان در حوزه های مختلف نیازمند توجه هستند و باید همه اقشار جامعه دست در دست هم بدهند و به رفع مشکلات آنها کمک کنند.

ادریس تمندانی رئیس اداره بهزیستی خاش نیز با اشاره به اینکه حدود 3500 فرد معلول زیر پوشش بهزیسای خاش قرار دارند گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد.

گفتني است؛ شماری از معلولان توانمند خاش به اجرای برنامه های فرهنگی و شعر و دکلمه پرداختند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 450818
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *