۰

وضعیت اتحادیه قرآنی کشوری نگران‌کننده است/ اساسنامه اتحادیه مدغم هنوز تصویب نشده است

مدیر اجرایی دبیرخانه هیأت رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت با ابراز نگرانی از وضعیت تشکیل اتحادیه واحد کشوری گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این زمینه عدم وصول اساسنامه اتحادیه کشوری است که قرار بود در شورای توسعه مصوب شود.
وضعیت اتحادیه قرآنی کشوری نگران‌کننده است/ اساسنامه اتحادیه مدغم هنوز تصویب نشده است
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،
حسین بهبودی مدیر اجرایی دبیرخانه هیأت رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت با اشاره به ادغام اتحادیه‌های قرآنی اظهار داشت: در چند سال اخیر ادغام دو اتحادیه قرآنی روند پر فراز و نشیبی را طی کرد که خوشبختانه با تشکیل هیأت رسیدگی به امور مؤسسات روند ادغام با سرعت بیشتری پیگیری شد.
وی با بیان اینکه ادغام اتحادیه‌های استانی امسال به خوبی انجام شد، افزود: ادغام اتحادیه‌های استانی فعالیت ارزشمندی بود که با همت آقای حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد وقت و نگاه جمع‌گرایی و تعامل‌گرای وی صورت گرفت که این امر مهم را می‌توان در کارنامه آقای حشمتی قابل تقدیر دانست.
بهبودی با اشاره به اینکه قرار بود پس از ادغام اتحادیه‌های استانی روند تشکیل اتحادیه‌ مدغم کشوری آغاز شود، خاطر نشان کرد: ما نگران وضعیت اتحادیه کشوری هستیم چرا که همچنان تکلیف اتحادیه واحد کشوری مشخص نیست در حالی که باید پس از اتمام برگزاری جلسات مجمع مشترک و انتخابات استانی، اتحادیه واحد کشوری تشکیل شود.
وی عدم وصول اساسنامه اتحادیه کشوری را مهم‌ترین چالش در تشکیل اتحادیه واحد کشوری عنوان کرد و گفت: متاسفانه هنوز اساسنامه اتحادیه کشوری در شورای توسعه فرهنگ قرآنی تصویب و ابلاغ نشده و اگر این امر رخ دهد ما مقدمات تشکیل مجمع عمومی واحد را برای اتحادیه کشوری اجرایی خواهیم کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 450824
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *