۰

اجرای توافق مصالحه محلی در ۲۷ شهر، شهرک و روستا در حمص

در ادامه روند انجام مصالحه‌های محلی در استان حمص سوریه، توافق توقف اقدامات خصمانه در ۲۷ شهر، شهرک و روستا اجرایی شد.
اجرای توافق مصالحه محلی در ۲۷ شهر، شهرک و روستا در حمص
به گزارش سرویس بين المللي تفتان ما،
روند انجام مصالحه های محلی در شهرهای مختلف سوریه به ویژه استان حمص همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری سانا گزارش داد که در راستای تقویت مصالحه های محلی، 27 شهر، شهرک و روستا در ریفهای جنوبی و شرقی استان حمص، توافق توقف اقدامات خصمانه را پذیرفتند.
این توافق، شهر تدمر و  شهرکها و روستاهای زیر را شامل میشود: العامریة، جندر، جب الصدی، دیبة، المعمور، شمسین، گردشگاه جندر، البویضة الغریبة، کمام، الدمینة الغریبة، الصالحیة، عش الورور، أم الصخر، الدمینة الشرقیة، کوکران، الحمراء، دیابیة، دحیرج، الضبعة، الصفا، الزهور، سمیکة، تبة حنا،الشبرونیة، ادلین و معربو».
افراد سرشناس حاضر در محفلی که در ساختمان استانداری حمص برگزار شده بود، از نقش فعال روسیه در حمایت از تلاشهای دولت سوریه به منظور تثبیت مصالحه ملی تشکر و قدردانی کردند.
این افراد تأکید کردند که مصالحه ملی بهترین راه برای تقویت همبستگی ملت سوریه در مناطق مختلف است و باید در موازات آن، جنگ علیه گروههای تروریستی ادامه یابد.
این توافق بر حمایت از ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم، عدم اجازه بازگشت مزدوران، از بین بردن همه شعارهای تروریستها، بر افراشتن پرچم سوریه، نصب پلاکاردهای ملی در همه نهادهای دولتی و کمک به مسئولین بومی برای بازگشت امنیت به این مناطق تأکید دارد.
در 27 سپتامبر گذشته توافق توقف اقدامات خصمانه در شهر «الرستن» و 25 روستای دیگر در ریف حمص اجرایی شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 450826
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *