۰
گزارش تفتان ما از عاقبت انسان های جنایتکار؛

باز هم چشم فتنه ای دیگر در یمن، کور شد/ یار غار صدام به زباله دان تاریخ افتاد

در خبرِ روزهای اخیر نیز یارغار صدام، علی عبدالله صالح را در صنعای یمن دیدیم چگونه این دستمال کثیف آل سعود توسط حوثی ها مچاله شد و در زباله دان تاریخ، افتاد.
باز هم چشم فتنه ای دیگر در یمن، کور شد/ یار غار صدام به زباله دان تاریخ افتاد
به گزارش  تفتان ما، محمدرضاشاه پهلوی، صدام حسین، معمرقذافی، محمد حُسنی مبارک، طعم جنایات خود را در نتیجه ی حرکت های مردمی، خوب چشیدند.

عجب خدایی است، آنان که خود را سوار بر مردم می دیدند، توسط کسانی ذلیل می کند که به هیچ انگاشته می شدند، فریادهای شان را هیچ اعتنایی نبود، درد و رنج و ضجه های آنها را هیچ گوشی به جز غیاث المستغیثین نمی شنید.

فرمان ستم راندند، حقوق انسان ها را لگدمال کردند، به قرآن و پیامبر و ائمه ی طاهرین و اولیاء الله و علمای دین و عرفا و صدیقین و صالحین، توهین کردند و ظلم ورزیدند.

جنگ افروختند و آدم های بی گناهی را کشتند، حرث نسل کردند، کودک کشی کردند، خانه ها و مزارع را به آتش کشیدند و تفرعن پیشه کردند.

اما وعده ی الهی که «بد عاقبتی پیش روی دارید»، محقق شد و انقلاب های مردمی کارشان را یکسره کرد و دل خانواده های شهدا را شاد.

فرجام پهلوی دوم را به چشم خویش دیدیم، صدام را در هیئت غول بیابانی که حتی شپش ها هم از تنه ی لشِ زنده اش بهره ها برده بودند، بر بالای دار در خفت تمام مشاهده کردیم، قذافی را در زیر پل، در حالی که به بدترین وضعی به ذلت گرفتار شده بود، دیدیم.

حسنی مبارک را بعد از انترسادات، دیدیم که چگونه سوراخ موش می خرید و با چه خفتی بر تابوت مرگ خفته و به دادگاه آورده می شد و حالا با سکته ی زده، چه عذابی می کشد.

دواعش، آن کفتارهایی که بر شکارهای آمریکاییان گرگ صفت، چنبره زده و از ته لاشه های انسان های شریف ارتزاق می کردند، دیدیم چگونه دم بر کول گذاشته با چه خفتی از صحنه ی سرزمینی عراق و سوریه، برچیده شدند.

و در خبرِ روزهای اخیر نیز یارغار صدام، علی عبدالله صالح را در صنعای یمن دیدیم چگونه این دستمال کثیف آل سعود توسط حوثی ها مچاله شد و در زباله دان تاریخ، افتاد.

حالا باید خطاب به شیخک های حواشی خلیج همیشه فارس و سلطانک های آل سعود و صحنه گردان همه ی اینها، آل یهود، گفت:
«کمی تأمل، به کجا چنین شتابان؟»

 فیلم فروپاشی خاندان ظلم و یاران شیطان را بازنگری کنید، به خودآیید، سرنوشت محتوم همه ی شما این است. امروز یا فردا جِیش مهدی موعود(عج) سر وقت تان می آید، این وعده ی الهی است.

مهدی(عج)، متعلق به شیعیان نیست، متعلق به انسانیت جهان است، هر جا انسانی با هر دین و مذهب و ایدئولوژی به مقابله با ظلم برخاست، او از یاران و اصحاب و سربازان آن منتقم موعود است. این وعده ی الهی است و قطعاً و یقیناً محقق خواهد شد:

اَنَّ الْاَرْضَ یَرِثُها عِبادِىَ الصّالِحُونَ
بندگان صالح من وارث زمین خواهند شد.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 450837
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *