۰

تجلیل و قدردانی از پیشکسوت و مسئول موفق ورزشی در شهرستان خاش

در مراسمی با حضور مسئولان و هیئت های ورزشی از تلاشها و خدمات عبدالغفور قلندرزهی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان و پیشکسوت فوتبال شهرستان خاش که موفقیت های زیادی را برای ورزش این شهرستان به دست آورده است، تجلیل شد.
تجلیل و  قدردانی از  پیشکسوت و مسئول موفق ورزشی در شهرستان خاش
به گزارش  تفتان ما، عبدالغفور قلندرزهی در سالهای فعالیت ورزشی و پذیرفتن مسئولیت اداره ورزش و جوانان با دلسوزی تمام، جدیت و پیگیری و بهره گرفتن از مشارکت خیران توانست ورزش را در خاش احیاء کند و هم اینک بسیاری از تیم ها و ورزشکاران این شهرستان به مرز پویایی رسیده و برای کسب موفقیت مسیر رسیدن به فتح قله های پیشرفت آنان هموار شده است.

اجرای پروژه های شاخص ورزشی، کسب مدال های پر افتخار جهانی و آسیایی و ملی و منطقه ای در رشته های مختلف ورزشی از دستاوردهای ارزشمند این مسئول موفق ورزشی در خاش است.

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش گفت: عبدالغفور قلندرزهی از چهره های نامی ورزش منطقه است که شاگردان زیادی را تربیت و به جامعه و قشر ورزشی خاش با شایستگی خدمت کرد.

وی اظهار کرد: حضور آقای قلندرزهی در صحنه های مختلف موجی از امیدواری و نشاط را در ورزشکاران و علاقمندان به انجام فعالیتهای ورزشی ایجاد می کرد که می توانستند با قوت در مقابل رقیبان به پیروزی برسند.

وی افزود: یاد و نام افرادی مانند عبدالغفور قلندرزهی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان خاش به عنوان یک چهره ماندگار ورزشی در ذهن مردم خاش و استان زنده و جاوید می ماند.

مسافر شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش هم گفت: خدماتی که رئیس سابق این اداره و از پیشکسوتان ورزشی خاش به مردم منطقه ارائه داده را مردم خاش فراموش نمی کنند و برای ما جای خوشحالی دارد که در کنار وی توانستیم موفقیت های ورزشکاران منطقه را در عرصه های مختلف مشاهده کنیم.

انتهای پیام/
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 450844
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *