۰
گزارش تفتان ما از قطع و وصل شدن مکرر اینترنت در خاش؛

وقتی وزیر ارتباطات و فناوری هم به قطع اینترنت سیستان و بلوچستان اعتراض کرد/ قطعی اینترنت مردم را کلافه کرده است

با آمدن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت خانگی (تلفن ثابت) قطع و به کما رفت و از آن روز تاکنون با قطع مکرر مواجه شده که این امر گلایه مندی شدید مردم منطقه خاش در سیستان و بلوچستان را به دنبال داشته است.
وقتی وزیر ارتباطات و فناوری هم به قطع اینترنت سیستان و بلوچستان اعتراض کرد/ قطعی اینترنت مردم را کلافه کرده است
به گزارش  تفتان ما،  در روز سفر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به خاش ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم وی و مردم خاش با رئیس جمهور قطع و دکتر روحانی از طریق تماس تلفنی و با اختصار توانست با نماینده ویژه خود در خاش صحبت کند و مکالمه وی نیز با وزیر با قطع زودهنگام ناتمام ماند.

ساکنان مناطق مختلف خاش از موضوع قطع مکرر اینترنت به شدت گلایه مند هستند و کارهای اداری نیز با اختلال شدید مواجه شده است.

وزیر ارتباطات و مدیر کل آی سی تی استان در باب عملکرد خود گزارشهایی ارائه دادند اما به نظر می رسد برای حل مشکلات اینترنت در خاش باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

هم اینک ساکنان منطقه محروم و دور افتاده ایرندگان خاش با 15 هزار نفر جمعیت و مردم سایر نقاط مرزی، صعب العبور و کوهستانی و مسافران عبوری در جاده های بین راهی خاش به مقصد دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان با مشکلات فراوانی در زمینه عدم امکان اتصال به اینترنت و تلفن همراه مواجه هستند.

فرماندار شهرستان خاش در سفر وزیر ارتباطات با اظهار گلایه مندی از وضعیت موجود و از جمله از عدم امکان برقراری تماس تلفنی با تلفن همراه در برخی محورهای ارتباطی مانند خاش به سراوان گفت: مدتی قبل که هشت نفر از اعضای یک خانواده در مسیر ارتباطی خاش به سراوان بر اثر وقوع سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست دادند، من در مسیر بودم که برای نجات جان هموطنان و تماس با اورژانس و هلال احمر اقدام کردم ولی این امر میسر نشد و مجبور شدم با طی کردن مسافت طولانی به مقصد خاش و ارتباط گیری با دست اندرکاران توانستیم تیم های امدادی را به محل اعزام کنیم که متاسفانه با دیر رسیدن نیروها خسارتهای فراوانی به حادثه دیدگان وارد شد و اگر امکان برقراری تماس میسر می بود شاید به برخی هم وطنان خسارت کمتری وارد می آمد.

محمداکبر چاکرزهی بر اهمیت تقویت تلفن همراه در جاده ها و مناطق کوهستانی و فعال کردن اینترنت در نقاط مختلف شهر و روستاها و منطقه محروم و دوردست ایرندگان خاش تاکید کرد.

انتهای پیام/
 
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 450846
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *