۰
سرطایفه مرادزهی سيستان و بلوچستان:

قدس متعلق به همه مسلمانان است/ اعلام بيت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل توطئه جدید دشمنان علیه اسلام است

سرطایفه مرادزهی سيستان و بلوچستان گفت: اولویت اول جهان اسلام مسئله فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی است و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان از عجز استکبار است.
قدس متعلق به همه مسلمانان است/ اعلام بيت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل توطئه جدید دشمنان علیه اسلام است
عبدالعزیز مرادزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه مرادزهی گفت قدس متعلق به همه مسلمانان است، اظهار كرد: قدس نخشقبله مسلمانان است و تا قیام و قیامت متعلق به امت اسلام است و توطئه‌های غده سرطانی اسرائیل غاصب به جایی نخواهد رسید و فلسطین آزاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: توطئه آمریکایی اسرائیلی راه به جایی نخواهد برد، مسلمانان بیدارتر و هوشیارتر از همیشه در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و وحدت دنیای اسلام قوی‌تر از گذشته خواهد بود.

 سرطایفه مرادزهی افزود: ترامپ ابزار دست صهیونیست‌هاست و آنها با توطئه جدیدشان قلب کشور فلسطین را نشانه گرفتند و آمریکایی‌ها باید بدانند با این جنایت‌ها مسلمانان دشمنان خود را بهتر می‌شناسند و بیش از گذشته مقابل جنایت‌های آنها و زورگویی‌هایشان خواهند ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکاهی‌ها توطئه جدیدی را علیه اسلام طراحی کرده و قلب فلسطین یعنی قدس شریف را مورد هدف قرار داده‌اند.

مرادزهی اذعان كرد: قدس شریف متعلق به همه امت اسلامی و بشریت است و ما باید پای قدس بایستیم و از ملت مظلوم قدس حمایت کنیم.

وی اظهار کرد: آمریکاهی‌ها بدانند از این توطئه‌ها راه به جایی نمی‌برند و این اقدام آنها تنها باعث می‌شود که مسلمانان آنها را بیشتر بشناسند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 450869
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *