۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش :

اظهارات و اقدام ترامپ، توهین به مقدسات اسلامی است/ اختلاف افکنی در ميان مسلمانان از مهمترین اهداف دشمن است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش گفت: اظهارات و اقدام ترامپ، توهین به مقدسات اسلامی است و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، نابودی اسراییل راتسریع می کند.
اظهارات و اقدام ترامپ، توهین به مقدسات اسلامی است/ اختلاف افکنی در ميان مسلمانان از مهمترین اهداف دشمن است
مولوي عبدالستار حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما،با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره بیت المقدس و تبديل شدن قدس به پایتخت یهود، اظهار كرد: روسای قبلی آمريكا این جرات را به خود نداده بودند که چنین سخنانی را بزنند.

وي تصريح كرد: مسجد الاقصی در بیت المقدس قرار دارد که جایگاه امامت پیامبر و جایگاه پیامبران گذشته و اولین قبله مسلمانان بوده و یکی از سه مسجدی است که به اتفاق همه علما و مذاهب رفتن به آن نه تنها ثواب بلکه یک عبادت است.

مولوي حسين زهي گفت: ترامپ رئيس جمهور آمريكا بداند كه مسلمانان با وحدت و اتحاد خود با تمام وجود صدای خود را بلند کرده و این تصمیم را محکوم کرده و از خدای متعالی می خواهیم تا همه دشمنان اسلام را سرنگون كند.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام با امپراطوری رسانه ای به دنبال  فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف هستند و  دشمن با پشتیبانی از منحرفین شیعه و سنی، به دنبال ضربه زدن به اسلام است.

مولوي حسين زهي اذعان كرد: همه تلاش دشمن اين است که ما زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص) با یکدیگر متحد نباشیم و برای این موضوع نیز برنامه ریزی می کند.

وي با بيان اينكه اظهارات و اقدام ترامپ، توهین به عالم اسلام و مقدسات اسلامی است، اظهار كرد: علما باید روشنگری  به رسالت خود در قبال انقلاب و آرمان های شهدا عمل کرده و از توطئه های دشمنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 450891
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *