تصمیم نادرست ترامپ در انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف، ریختن بنزین در آتش منطقه بود/ تاکید بر ضرورت گسترش روابط و همکاری‌های بانکی ایران و انگلستان

19 آذر 1396 ساعت 14:02

رئیس‌جمهور
گفت
: تصمیم نادرست ترامپ در انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف، ریختن بنزین در آتش منطقه بود. گفتگوی لندن با تهران می‌تواند به همکاری برای ثبات بیشتر در منطقه منجر شود و از روابط دوستانه و متوازن استقبال می‌کنیم.


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری،  حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلستان، با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوستانه و متوازن ایران و انگلیس در راستای تأمین و تضمین منافع مشترک، گفت: مناسبات دو کشور باوجود فضای پس از برجام متناسب با ظرفیت‌های همکاری نبوده و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در روابط و همکاری‌های فیمابین، تلاش بیشتری انجام شود.

وزیر خارجه انگلستان در این دیدار تصریح کرد: مصمم به گسترش همه جانبه مناسبات با تهران هستیم. علاقه مند به مشارکت شرکت‌های انگلیسی و سرمایه‌گذاری آنها در ایران هستیم. ایران اقدامات بسیار مثبتی در مسیر مبارزه با تروریسم در منطقه انجام داده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450896

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450896/تصمیم-نادرست-ترامپ-انتقال-سفارتخانه-آمریکا-قدس-شریف-ریختن-بنزین-آتش-منطقه-تاکید-ضرورت-گسترش-روابط-همکاری-های-بانکی-ایران-انگلستان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir