۰

اکبرپور: عنایتی دوست من است و روی حرف او حرفی نمی‌زنم/جباری بازیکن بزرگی است ولی خبری از حضور او در مشکی‌پوشان ندارم

مربی جدید تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت:رضا عنایتی دوست و رفیق من است و وقتی از من خواست به او کمک کنم نمی‌توانستم روی او حرف بزنم.
اکبرپور: عنایتی دوست من است و روی حرف او حرفی نمی‌زنم/جباری بازیکن بزرگی است ولی خبری از حضور او در مشکی‌پوشان ندارم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،در خصوص حضورش در این تیم گفت: رضا عنایتی دوست و رفیق من است و وقتی از من خواست به او کمک کنم نمی‌توانستم روی صحبت او حرف بزنم. ضمن آنکه من می‌خواستم یک تجربه لیگ برتری هم داشته باشم و انتخاب من یک تجربه است.
وی در خصوص آخرین شرایط مشکی‌پوشان و اینکه ارزیابی‌اش از این تیم چگونه است، گفت: شرایط در اینجا سخت است و به نظرم تیمی که بسته شده شرایط خوبی ندارد. قطعاً این تیم احتیاج به تغییراتی دارد و ما امیدوار هستیم که شرایط را به شکلی پیش ببریم که جایگاه تیم را در جدول تغییر دهیم.
مربی مشکی‌پوشان در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای این تیم در نظر گرفته‌اند، گفت: ما ۷ جای خالی در ترکیبمان داریم که قطعاً طی روزهای آینده برای این جاهای خالی یارگیری خواهیم کرد. در مورد لیست خروج هم رضا عنایتی تا ۲ روز آینده نظر نهایی‌اش را اعلام می‌کند.
اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مجتبی جباری به مشکی پوشان بپیوندد گفت: جباری فوتبالیست بزرگ و تاپی است ولی من چون تازه یک روز است به مشهد آمده‌ام چیزی در این مورد نشنیدم  و خبری از آن ندارم باید ببینم عنایتی چه برنامه‌ای دارد. ما روز شنبه به اردو می‌رویم و در تهران برنامه‌های آماده‌سازی را به مدت یک هفته پیگیری خواهیم کرد. انتهای پیام
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 450904
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *