۰
وحشت تردد در جاده هاي سيستان و بلوچستان؛

جان مردم؛ قربانی بی‌تدبیری مسئولان/ كشته و مجروح شدن 12 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته در جاده هاي "غير استاندارد" سيستان و بلوچستان

توسعه راههای سيستان و بلوچستان هميشه در صدر مطالبات و درخواست هاي مردم است چرا که آمار کشته ها و زخمی ها در محورهای مواصلاتی روز به روز افزايش پيدا مي كند و این در حالی است که وعده ها در خصوص استانداردسازي در این جاده ها همچنان ادامه دارد و روزانه بسياري از هموطنان به دلیل نبود استانداردهای فنی مناسب و انحراف خودروها در جاده هاي مرگ اين استان قرباني به تدبيري مسئولان مي شوند.
جان مردم؛ قربانی بی‌تدبیری مسئولان/ كشته و مجروح شدن 12 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته در جاده هاي "غير استاندارد" سيستان و بلوچستان
به گزارش  تفتان ما،جاده هاي مواصلاتي خاش به زاهدان، سراوان و ايرانشهر كه از مهمترين جاده هاي جنوب شرق كشور محسوب مي شوند به دليل عرض كم، بار ترافيكي بالا وجود آسفالت های کم عمر و پف کرده و در بسیاری قسمت ها تکه پاره شده و هميشه جان بسیاری از مردم در سايه بي تدبيري مسئولان را می گیرد و تاكنون هيچ مسئولي براي دوبانده كردن و رفع مشكلات اين محورها اقدامي انجام نداده است.

كشته و مجروح شدن 12 نفر در جاده هاي مرگ سيستان و بلوچستان
مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: بر اثر برخورد دو دستگاه تويوتا حامل 3 عدد "گاو" با يك تريلي در در کیلومتر 30  محور خاش به  زاهدان(بعد از دو راهي تفتان) راننده خودرو تويوتا مجروح و 2 عدد "گاو" نيز كشته شدند.

عليرضا سرگزي با بيان اينكه در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام شدند، تصريح كرد: يك آمبولانس پايگاه ثابت كوشه مجروح را به بيمارستان امام خميني(ره) خاش منتقل كرد كه حال اين مصدوم وخيم گزارش شده است.
 

 
وي همچنين از واژگوني سه خودرو در محور خاش به ايرانشهر خبر داد و گفت: در اين حوادث 3 نفر مجروح و 2 نفر كشته شدند كه متاسفانه حال مجروحين بسيار وخيم گزارش شده است.

مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش با بيان اينكه 24 ساعت گذشته يكي از روزهاي پرحادثه براي شهرستان خاش بوده است، اذعان كرد: همچنين بر اثر تجاوز به چپ خودروی زانتیا در ۱۶ کیلومتری خاش و برخورد با پژو پارس دو نفر کشته و سه سرنشین مصدوم شدند.

سرگزي اظهار كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 450912
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *