عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي:

برخي مدارس سيستان و بلوچستان از حداقل امكانات محروم هستند/ دولت اصلا توجهي به مسئله آموزش در اين استان محروم ندارد

20 آذر 1396 ساعت 9:33

نماینده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: برخي مدارس سيستان و بلوچستان از حداقل امكانات محروم هستند و اين مسئله مانع از رشد و پيشرفت در اين استان شده است.


علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: برای حل مشکلات آموزشی بايد همه ما دغدغه داشته باشیم و دلسوزانه کار کنیم.

وي افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه اي باشد که مطابق با سیستم آموزشی و تغییرات ایجاد شده در کتب درسی پیش برویم تا فرزندانی خلاق، دارای بهره هوشی بالا و با سواد تربیت شوند .

كرد گفت: در مباحث مختلف و از جمله آموزش و پرورش مشکلات زیادی وجود دارد لذا از خیران و مسئولان می خواهیم به نیازهای مردم ما بیشتر توجه کنند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اذعان كرد: برخي از مدارس سيستان و بلوچستان از نعمت در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات نوین آموزشی و یا حداقل ها محرومند و نبود امکانات مناسب از دغدغه های مردم اين مناطق است و در مدارس از لحاظ نیروی انسانی کمبودهای شدیدی احساس می شود.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بايد خانواده ها و خيرين در خصوص مسئله آموزش همكاري كنند، اظهار كرد: مشكلات آموزشي شهرستان خاش نيز بايد با تعامل و همدلی و پیگیری مجدانه حل شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450913

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450913/برخي-مدارس-سيستان-بلوچستان-حداقل-امكانات-محروم-هستند-دولت-اصلا-توجهي-مسئله-آموزش-استان-ندارد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir