دشمن با آلوده کردن فضای مجازی به دنبال حذف رحمانیت نماز جمعه است/ تقابل قوی در برابر تبلیغات دشمن امری لازم است

20 دی 1396 ساعت 12:25

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت فضای مجازی و آلودگی نابکارانه مجازی دشمن درصدد این است که رحمانیت را از نهاد نماز جمعه حذف و آن را یک‌طرفه جلوه دهد و در این راه از هیچ نفاقی پرهیز نمی‌کند.


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،آیت‌الله احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و فعلی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: نکته اول اینکه مجموعه خدمات ارزشمند و خالصانه حجت‌الاسلام تقوی مورد توجهات خاصه رهبری بوده است. اینکه انسان توفیق پیدا کند درزمانی طولانی از زندگی انقلابی‌اش توجه نائب امام زمان را کسب کند توفیق بزرگی است.
وی افزود: این فعالیت‌های که خدمات کم‌نظیری در عرصه مدیریت انقلاب بوده مدیریت 900 فرمانده قرارگاه فرهنگی است. شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بهترین نکته‌های حکیمانه‌ای را در سیاست ائمه جمعه در نظر گرفته‌اند ولی آنچه مهم است، مدیریت 900 قرارگاه فرهنگی در این شرایط سیاسی و تلاطمات اجتماعی است.

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: 900 امام‌جمعه در خط رهنمودهای رهبری با یک سیاست و وحدت و اطلاعات لازم را به آن‌ها رساندن توصیه‌های رهبری را موردتوجه قرار دادن یک مدیریت کم‌نظیر در عرصه‌های مختلف انقلابی بوده است.

وی با اشاره به ساماندهی جریان امامت جمعه گفت: روزی ائمه جمعه نه دفتر و مصلی و نه وسیله و امکاناتی داشتند ولی امروز در دورترین نقاط امکانات اولیه برای ائمه جمعه در بهترین حالت است.

وی بابیان اینکه انتخاب صفت رحمانی توسط رهبر انقلاب در حکم ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از لطافت خاصی برخوردار است گفت: نماز جمعه باید برخوردار از رحمت رحمانی باشد و برای اینکه این خط رحمانیت گستردگی در 900 فرمانده قرارگاه فرهنگی پیدا کند، زحمات زیادی کشیده شده و امیدواریم این زحمات با گستردگی بیشتری ادامه یابد.

علم الهدی ادامه داد: با توجه به وضعیت فضای مجازی و آلودگی نابکارانه مجازی دشمن درصدد این است که رحمانیت را از نهاد نماز جمعه حذف و آن را یک‌طرفه جلوه دهد و در این راه از هیچ نفاقی پرهیز نمی‌کند. به همین دلیل برخورد با این رسانه‌ها و تقابل قوی در برابر تبلیغات دشمن امری لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه شکوفا کردن نماز جمعه باید در ابعاد مختلف جزو برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری و مدیریت آن باشد گفت: برگزاری نماز جمعه به دست امام‌جمعه است ولی تأثیرگذاری آن بر عهده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مدیریت آن است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451411

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451411/دشمن-آلوده-کردن-فضای-مجازی-دنبال-حذف-رحمانیت-نماز-جمعه-تقابل-قوی-برابر-تبلیغات-امری-لازم

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir