اینکه می‌گویند تمرکز خادم به کشتی آزاد است، درست نیست/امیدوارم به خوبی جا پای بزرگانی مثل سوریان بگذاریم

22 دی 1396 ساعت 12:46

عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اینکه می‌گویند بعد از انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تمرکز فدراسیون به سمت آزادکاران می‌رود درست نیست. آقای خادم مطمئناً به صورت مساوی هم به کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی دقت می‌کنند.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،محمد علی گرایی عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان  گفت: بعد از مسابقات جهانی این چهارمین اردویی است که برای آماده‌تر شدن جهت حضور در مسابقات جام تختی برگزار می‌شود. چهارم و پنجم بهمن‌ماه مسابقات جام تختی را در پیش داریم و مسابقات جام تختی هم به عنوان رنکینگ المپیک محسوب می‌شود. امیدوارم هستیم بتوانیم در آنجا نتیجه خوبی بگیریم و مانند همیشه قهرمان شویم.
وی در شرایط کلی کشتی کشور گفت: قوانین کشتی فرنگی تغییرات بسیاری کرده وزن‌کشی در دو روز انجام می‌شود و وزن‌ها هم تغییر کرده است. کشتی‌گیران باید حواس‌شان به وزن‌شان باشد بالا نرود. البته این قانون برای کشتی‌گیران ایرانی خوب است. ما در ایران کشتی‌گیری نداریم که بخواهد زیاد وزن کم کند. این قانون به نفع کشتی‌گیران ایران است. البته خاک هم مانند سال‌های گذشته باز هم به کشتی‌فرنگی برگشته است و امیدواریم برای کشتی‌گیران ایرانی خیلی خوب باشد.
گرایی در خصوص پوست‌اندازی کشتی‌فرنگی و جایگزینی جوانان به جای اسطور‌ه‌های کشتی افزود: کشتی‌گیران خوبی مانند حمید سوریان جای‌شان همیشه در قلب ما است و وظیفه ما است او را الگوی خودمان قرار دهیم با توجه به اینکه وی نتوانست در برزیل نتیجه خوبی کسب کند ما امیدوار هستیم با توجه به اینکه جا پای این بزرگان گذاشته‌ایم بتوانیم در المپیک توکیو نتیجه خوبی کسب کنیم و باز هم مثل همیشه پرچم کشورمان را بالا ببریم.
وی در خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی اذعان داشت:‌ روند روبه رشد کشتی مدتی است شروع شده و همچنان هم ادامه دارد امیدواریم اتفاق خاصی پیش نیاید و کشتی‌گیران با همین شرایط به مسابقات آینده برسند و به دور از آسیب‌دیدگی و اتفاق دیگری بتوانند در بازی‌های آسیایی اندونزی مانند بازی‌های آسیایی دوره‌های قبل بدرخشند و مدال‌های خیلی خوبی کسب کنند.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اینکه رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شده است، بیان داشت: اینکه می‌گویند بعد از انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تمرکز فدراسیون به سمت آزادکاران می‌رود درست نیست. آقای خادم مطمئناً به صورت مساوی هم به کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی دقت می‌کنند ان‌شاءالله که همانند چهار سال گذشته که ایشان ریاست فدراسیون را برعهده داشت در این چهار سال هم بتواند عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و هم کشتی فرنگی و هم کشتی آزاد را به بهترین مدال‌ها برساند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 451441

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451441/اینکه-می-گویند-تمرکز-خادم-کشتی-آزاد-درست-نیست-امیدوارم-خوبی-جا-پای-بزرگانی-مثل-سوریان-بگذاریم

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir