امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

پشت پرده اغتشاشات اخیر آمریکا و آل سعود بود/ فرار شاه از کشور درس عبرتي براي حاكمان استكبار جهاني شد

22 دی 1396 ساعت 13:51

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: پشت پرده اغتشاشات اخیر آمریکا و آل سعود بود و دشمن هميشه منتظر فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام است.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه اهل بيت عصمت و طهارت(ع) نماد و مظهر عمل به تقوا هستند، اظهار كرد: بايد سيره و سبك زندگي ائمه را سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهيم و در اين راه قدم برداريم تا به رستگاري و تقوا برسيم.

وي با بيان اينكه تقوا  بهترين توشه براي سفر آخرت و قيامت است، گفت: مومنان بايد هميشه براي رسيدن به تقواي الهي تلاش كنند و رستگاري را سرلوحه زندگاني خويش قرار دهند و در مقابل  بسياري از مشكلات و مصيبت هاي اين دنيا فاني و گذرا مقاومت و ايستادگي و بر پروردگار جهانيان توكل كنند.

حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به اغتشاشات و آشوب ها در هفته هاي اخير، تصريح كرد: پشت پرده اين اقدامات ننگين آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آن‏ها همچون رژیم وهابی آل‏ سعود بود.

وي افزود: خوشبختانه اين توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان از صدر انقلاب تاكنون همواره با بصيرت و بيداري ملت هميشه در صحنه و ولايت‌مدار ايران اسلامي خنثي مي شود و مانند گذشته دشمنان قسم خورده ایران را ناکام و مأیوس گذاشتند.

امام جمعه موقت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: ناآرامي ها و آشوب اخير در كشور به دنبال مسائل اقتصادي بود كه متاسفانه عده اي فرصت طلب با موج سواري ضدانقلاب دست به خرابكاري در شهرها زدند و اموال عمومي و بيت المال را تخريب كردند كه بايد به سزاي اعمال ننگين خود برسند.

وي ادامه داد: عزت، امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون ایثار و خون شهدا هستند و در روزهاي اخير با حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی حمایت از انقلاب اسلامی را نشان دادند كه جاي تشكر و قدرداني دارد.

حجت الاسلام پيري زاده يادآور شد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی باید بدانند که هرگز فتنه ها و توطئه هاي شوم آنها بر روی مردم و نظام تاثير ندارد و برعكس باعث وحدت، يكپارچگي و اتحاد بين مردم و نظام مي شود.

وي با اشاره به 24 دي سالروز امضاي قرارداد ننگین بین مصر و اسراییل، افزود: رئيس جمهور خائن مصر معاهده صلحي با رژيم غاصب صهيونيستي را امضاء كرد و با خاري سازش كرد كه بعد از گذشت چندين سال هنوز اين كشور غاصب به ذره ای از تعهدات خود عمل نکرده است .

امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به سالروز 27 دي سالروز شهادت روحاني مجاهد شهيد نواب صفوي، تصريح كرد: اين شهيد والامقام يك شخصيت جهاني بود و فداییان اسلام در سال 1334 در محاکمه ای فرمایشی توسط رژیم سفاک شاهنشاهی، در حالی که اذان می گفتند تیرباران شدند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وي با اشاره به سالروز 26 دي سالروز فرار شاه خائن، ادامه داد: محمدرضا پهلوی از ایران در سال ۵۷ فرار كرد و اين اقدام در واقع نتیجه حضور خونین مردم در هفدهم شهریور و تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ بود که پایه های رژیم منحوس پهلوی را به لرزه درآورده بود.

حجت الاسلام پيري زاده با  بيان اينكه فرار شاه از کشور باید درس عبرتی باشد برای حکام مستکبر که بر مردم کشور و سرزمین خود ظلم می کنند، اذعان كرد: پس از قیام خونین مردم در این ایام دیگر رژیم پهلوی و شاه جرئت و توان مقاومت در مقابل مردم را نداشت به همین دلیل نیز عرصه را به انقلابیان واگذار کرد.

وي با اشاره به تغییر رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در هفته اخير، اظهار كرد: حجت الاسلام علی اکبری خدمات و مجاهدت های وی در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس در لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و افتخار جانبازی برگ زرین زندگی این عالم است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 451442

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451442/پشت-پرده-اغتشاشات-اخیر-آمریکا-آل-سعود-فرار-شاه-کشور-درس-عبرتي-براي-حاكمان-استكبار-جهاني

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir