۰
كارشناس ارشد مسائل سياسي و بين المللي:

قتل و عام مردم مظلوم و بي دفاع "غزه" به فرمان آمريكا و اسرائيل انجام مي شود/ سکوت کشورهای عربی در مقابل اين جنايات غير قابل پذير است

كارشناس ارشد مسائل سياسي و استاد دانشگاه سيستان و بلوچستان گفت: قتل و عام مردم مظلوم و بي دفاع "غزه" به فرمان آمريكا و اسرائيل انجام مي شود و تنها را مقابله با این جنایت ها مقاومت اسلامی است.
قتل و عام مردم مظلوم و بي دفاع "غزه" به فرمان آمريكا و اسرائيل انجام مي شود/ سکوت کشورهای عربی در مقابل اين جنايات غير قابل پذير است
سعيد جمالزهي مقدم در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به 29 دي روز "غزه نماد مقاومت فلسطين"، اظهار كرد: اين روز در مجلس شوراي اسلامي تصويب و به تاييد شوراي نگهبان رسيده و در پايان توسط رئيس جمهور جهت اجراء ابلاغ شد.

وي با بيان اينكه روز غزه، روزي براي رساندن صداي مظلوميت و حق طلبي مردم بي دفاع غزه به گوش جهانيان است، گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران هميشه در كنار مردم مظلوم است و با زورگويان مبارزه مي كند و موضوع مهم فلسطین و دفاع از مسلمانان آن سرزمین از دغدغه‌های مردم ایران است.

جمالزهي مقدم افزود: غزه، خط مقدم مسلمانان در برابر رژيم غاصب صهيونيستي است و نزديك ترين نقطه جهت ضربه زدن به پيكره اين رژيم است و لذا برای ما مسلمانان اهمیت راهبردی دارد.

وي با بيان اينكه رسانه هاي خبري غربي، جنايات ضد انساني اسرائيل در غزه را سانسور مي كنند، تصريح كرد: آمريكا از اسرائيل حمايت مي كند و با صدور قطعنامه‌های ضداسرائیلی سبب  سکوت جامعه جهانی در مقابل جنایات رژیم غاصب صهيونيستي شده است.

اين كارشناس مسائل سياسي و بين المللي و استاد دانشگاه سيستان و بلوچستان اذعان كرد: طرح حمله اسرائيل به نوار غزه و مقاومت ۲۲ روزه مردم مسلمان فلسطین در این منطقه که با سکوت و همراهی دولت‌های غربي صورت گرفت، اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را فروریخت و به نماد مقاومت اسلامی فلسطین تبدیل شد.

وي با بيان اينكه انسان كشي و جنايات ضد بشري در غزه روز به روز بيشتر مي شود، اظهار كرد: رژيم غاصب صهيونيستي مردم بي دفاع و مظلوم غزه را به خاك و خون مي كشد و كودكان و زنان را به فجيع ترين و دردناك ترين حالت ممكن به قتل مي رساند.
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 451521
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *