۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مسئولان با حل مشکلات اقتصادي و معیشتی مردم فرصت مداخله را از دشمنان بگیرند/ مطالبات به حق مردم نباید فراموش شود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مسئولان با حل مشکلات اقتصادي و معیشتی مردم فرصت مداخله را از دشمنان بگیرند و رفع اين مطالبات اولویت مسئولان باشد.
مسئولان با حل مشکلات اقتصادي و معیشتی مردم فرصت مداخله را از دشمنان بگیرند/ مطالبات به حق مردم نباید فراموش شود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا به معناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و پليدي هاست.

وي با بيان اينكه اسلام ثمره تقواست، تصريح كرد: همگان بايد جهت رسيدن به تقوالي الهي و رستگاري، راه سعادت را در پيش بگيرند و از خداوند متعال اطاعت و و از گناه و لذت هاي دنيوي دوري كنند تا به سعادت و خوشبختي برسند.

مولوي شهنوازي با اشاره به 29 دي روز غزه، افزود: در حال حاضر حقوق  بشر در غزه به شدت ضايع مي شود و مجامع مدعي حقوق بشر در مقابل جنايات تاسف بار و دردناك رژيم صهيونيستي در غزه سكوت و بي توجهي مي كنند.

وي با بيان اينكه آمريكا از اسرائيل حمايت مي كند تا غزه را نبود كنند، گفت: آمریکا جهت تقویت ارتش جهنمی و غاصب رژيم صهيونيستي اسلحه و بودجه ارسال مي كند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به سه بهمن روز ولادت حضرت زينب(س) و پرستار و بهورز، خاطرنشان كرد: حضرت زينب(س) همواره پرستار محرومين بود و لذا پرستاران در بيمارستان ها نيز بايد ضمن الگو قرار دادن اين بانوي بزرگ، هيچگاه از اين شغل شريف خسته نشوند.

وي با اشاره به 5 بهمن برگزاري نخستين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران، ادامه داد: مملکت متعلق به یک جریان خاص نیست انقلاب برای همه است و همواره ملت ايران ثابت كردند كه تا هميشه پاي آرمان هاي نظام هستند و در هر انتخاباتي شركت مي كنند.

مولوي شهنوازي با بيان اينكه انتخابات مايه عزت هر جامعه اي است، يادآور شد: دشمنان داخلی و خارجی در تمامي انتخابات به دنبال كمرنگ كردن حضور مردم هستند اما ملت با بصيرت و بيدار ايران اسلامي با حضور گسترده در پای صندوق های رای، چشم دشمنان را کور و توطئه های آنها را خنثی کردند.

وي با اشاره تمام شدن اغتشاشات در كشور، گفت: دشمنان اسلام همواره اعتقادات مردم را هدف قرار مي دهند و از هر راهي مي خواهند به اهداف شوم و ننگين خود دست پيدا كنند اما به فرموده رهبر انقلاب هميشه سرشان به سنگ مي خورد.

مولوي شهنوازي با بيان اينكه مردم با بصيرت ايران اسلامي هميشه زمان شناس و موقعيت شناس هستند، تصريح كرد: هر كجاي كه انقلاب و نظام نياز به كمك داشته است ملت در صحنه حضور پيدا كرده اند و حالا نوبت مسئولين است تا مشكلات و مطالبات مهم مردم را پيگيري و حل كنند.

وي با اشاره به حادثه دردناك كشتي سانچي، افزود: اين حادثه بسيار غم انگيز بود و جا دارد از اين تريبون حادثه كشتي سانچي را به خانواده هاي اين دريادلان تسليت عرض كنم و از مسئولين مي خواهيم هرچه زودتر دليل اصلي اين حادثه را مشخص كنند تا از شايعه پراكني دشمنان جلوگيري شود.

مولوي شهنوازي با اشاره به ديدار شركت كنندگان كنفرانس اتحاديه بين المجالس سازمان همكاري اسلامي با مقام معظم رهبري، ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامي چند نکته اساسي را در مورد مسائل جهان اسلام بیان فرمودند:"اولاً انتظار میرود دنیای اسلام در مسائل اساسی و حیاتی با صدای بلند نظر و موضع خود را بیان کنند".

انتهاي پيام/
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 451555
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *