۰
فرمانده انتظامی خاش خبر داد؛

کشف مقادیری سلاح جنگی و مهمات از چند منزل مسكوني در شهرستان خاش!/ بيش از هفت تن مواد مخدر در 10 ماهه اخير كشف شد + تصاوير

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از كشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در چند منزل مسكوني اين شهرستان خبر داد.
کشف مقادیری سلاح جنگی و مهمات از چند منزل مسكوني در شهرستان خاش!/ بيش از هفت تن مواد مخدر در 10 ماهه اخير كشف شد + تصاوير
سرهنگ احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجراي طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقاديري سلاح و مهمات و نيز مواد مخدر توسط قاچاقچيان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل دپو سلاح هاي جنگي و مواد مخدر را در چند منزل مسکونی شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند.

سرهنگ ثمره حسيني تصريح كرد: قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وي گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نيروهاي انتظامي شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب، به آن سوی مرز متواری شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان خاش با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند با اين سلاح و مهمات حوادث تروريستي را در سطح استان انجام دهند،  خاطرنشان كرد: در بازرسی از منزل قاچاقچیان یک قبضه سلاح گرینف با 800 گلوله، یک قبضه کلاشینکف با 200 فشنگ، دو  قبضه سلاح شکاری به همراه 30 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین دو دستگاه پژو سواری و دو دستگاه تویوتا هم در این عملیات کشف شده است.
سرهنگ ثمره حسینی گفت: در 10 ماهه سالجاري مقدار هفت تن و پانصد کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان در شهرستان کشف و ضبط شده که نسبت  به مدت مشابه سال اخير 20 درصد افزایش داشته است.

وي ادامه داد: دستگیری معتادان و قاچاقچیان 100 درصد نسبت به سال اخير افزایش داشته است و باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم و با دادن آموزش‌های لازم و آگاهی رسانی از نظرات ارزنده مردم در ایجاد امنیت و نظم بیشتر بهره ببریم.

سرهنگ ثمره حسینی با بيان اينكه نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، خاطرنشان كرد:  نظم و قانون پایه و اساس کار نیروی انتظامی است و  باید تلاش شود در همه ماموریت ها با توجه به تجهیزات موجود برای کسب موفقیت از تمام توان استفاده شود.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش با تقدير از همکاری مردم با پلیس، تصريح كرد: دستگيري مخلان امنيت و آسايش مردم در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار موثري در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.

وي با بيان اينكه ماهيت اصلي نظام خدمت به مردم و تامين امنيت پايدار است، افزود: جدايي مرز شرارت از انسانهاي بي گناه مسئله جدي است كه هميشه در دستور كار ماموران نيروي انتظامي قرار دارد.

سرهنگ ثمره حسینی با بيان اينكه طرح امنيت اجتماعي تاكنون رضايت بسيار زياد شهروندان را در پي داشته است، اذعان كرد: بدون شك افزايش ارتقاي كيفي احساس امنيت در شهرستان، برخورد جدي با سارقان و مقابله با تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر در راستاي آسايش و رفاه شهروندان بوده و در دستور كار ويژه پليس قرار دارد.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش اظهار كرد: شهروندان خاشي مي توانند هرگونه ناهنجاري و مواد مشكوك را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 451564
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *