۰

افزایش تلفات شیوع ویروس آنفلوآنزا در آمریکا/ هر هفته 100 نفر جان باخته‌اند

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا گزارش داده است، شیوع ویرس آنفلوآنزا هر هفته منجر به جان باختن دست کم 100 نفر در این کشور می‌شود و تاکنون نیز بیش از 30 کودک جان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.
افزایش تلفات شیوع ویروس آنفلوآنزا در آمریکا/ هر هفته 100 نفر جان باخته‌اند
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا گزارش داده است، شیوع ویروس آنفلوآنزا هر هفته منجر به جان باختن دست کم 100 نفر در این کشور می‌شود. 
بنابر اعلام کارشناسان بهداشتی، علاوه بر اینکه از اواسط ماه دسامبر ویروس کشنده آنفلوآنزا هر هفته منجر به جان باختن 100 نفر شده است؛ تاکنون بیش از 30 کودک نیز جان خود را از دست داده‌اند. 
به گفته پزشکان، شمار افراد مبتلا به بیماری آنفلوآنزا در این فصل اکنون از هرسال دیگری فراتر رفته است؛ ضمن اینکه نسبت مرگ و میر سالمندان در اثر آنفلوآنزا 8.2 درصد بیش از جوانان و میانسالان است.
گزارش‌های رسیده حاکی از آنست که در انگلیس  نیز تاکنون 149 نفر بر اثر شیوع بیماری آنفلوآنزا جان باخته‌اند و هفته گذشته بیش از 4 هزار و 500 نفر در بیمارستان بستری شده‌اند.
بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریکا، احتمال افزایش تلفات ویروس آنفلوآنزا وجود دارد.
رئیس گروه نظارت بر آنفولانزا «CDC» در پایان اعلام کرد:‌ تا تمام شدن فصل اوج ابتلا به ویروس آنفلوآنزا مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به آن بسیار ضروری است و افراد مبتلا نیز با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها و استراحت در خانه مانع انتقال این بیماری به دیگر افراد شوند. 

انتهای پیام/ 
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 451578
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *