۰
معاون شهردار خاش:

پاکبانان به عنوان سفيران سلامت جامعه هستند/ شهروندان نقش مهمي در اجرای برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری دارند

معاون شهردار خاش گفت: پاکبانان به عنوان سفيران سلامت جامعه هستند و اين عزيزان از سرمایه های ارزشمندی هستند که عملکرد شان قابل تقدیر و سپاسگزاری است.
پاکبانان به عنوان سفيران سلامت جامعه هستند/ شهروندان نقش مهمي در اجرای برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری دارند
عبدالوحيد هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: نیروهای ارزشمند خدمات شهری و پاکبانان در جهت سالم و با نشاط سازی شهر و کمک به حفظ زیبایی شهر و تامین سلامت شهروندان نقش بسيار مهمي دارند.

وي با بيان اينكه پاکبانان از سرمایه های ارزشمندی هستند که عملکرد شان قابل تقدیر و سپاسگزاری است، تصريح كرد: آشنا ساختن دانش آموزان با کارهای پاكبانان باعث می شود که در جامعه به این قشر احترام گذاشته شود.

هاشمزهي گفت: شهرداری خاش کار فرهنگ سازی و خدمات دهی به شهروندان را در دستور کار دارد و مشارکت دانش آموزان در این موضوع می تواند در حل شدن و کاهش یافتن مشکلات موثر باشد.

وي از برگزاري مسابقه انشاء با موضوع پاكبانان و شهر پاكيزه در مدارس اين شهرستان خبر داد و افزود: این مسابقه برای نخستين بار در اين شهرستان برگزار شد كه بيش از 250 اثر توسط دانش‌آموزان به دبيرخانه ارسال و پس از فرآیند داوری 10 اثر برگزیده تجلیل و تقدیر شد.

معاون شهردار خاش با بيان اينكه دختران در اين مسابقه پيشگام بودند،  تصريح كرد: محدثه هاشمزهی، طوبی کرد، دینا سراوانی راد، نظیر احمد رفیق، الهام مقدری، مهدیه کرد، عاطفه پیردادی، مهنا هاشم زهی، النازحسین زهی و فاطمه پایان از برگزيدگان اين مسابقه  بودند.

وي با اشاره به آغاز عملیات بهسازی  لچکی های میدان ۲۲بهمن در انتهای بلوار معلم خاش، افزود: بهسازی لچکی های انتهای بلوار معلم در کنار میدان ۲۲بهمن بر اساس طراحی صورت گرفته به منظور زیباسازی فضای شهری و نیز جلوگیری از مصرفه بی رویه آب در مناطق بدون فضای سبز موجود در این لچکی ها اجرا می شود.

هاشمزهي خاطرنشان كرد: نصب چراغ، آبنما و کفسازی  و غيره از جمله اقدمات در حال انجام این پروژه است كه جهت ایجاد روحیه شادابی و نشاط در شهروندان و زیبایی لچکی ها، تعدادی گل و گیاه در سطح آن ها کشت و درخت‌های موجود هرس خواهند شد.

وي با بيان اينكه تعداد چند هزار اصله گل و درخت تاکنون در خارج از فصل کشت شده است، ادامه داد: تاکنون عملیات جدول گذاری، زیرسازی و اجرای پازل فرش با تلاش پرسنل این شهرداری  انجام گرفته است.

معاون شهردار خاش با بيان اينكه عملیات نصب نیمکت، سطل زباله و تامین روشنایی این محدوده نیز در برنامه کاری قرار دارد، اذعان كرد: یکی از مهم ترین وظایف شهرداری بهسازی و حفظ فضای سبز موجود در شهر است.

وي اظهار كرد: در سال جاري علاوه بر توسعه فضاهای سبز شهری و ایجاد زمینه لازم برای گسترش فضاهای سبز در سطح شهر، عملیات بهسازی فضاهای سبز شهری و پارک ها نیز با جدیت در حال پیگیری و اجرا است تا  از این طریق خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان صورت گیرد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 451633
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *