۰
رئيس دانشگاه پيام نور مركز خاش:

فارغ التحصیلان باید بتوانند در جامعه تحول ایجاد کنند/ برگزاري نخستين جشن فارغ التحصيلي در دانشگاه پيام نور خاش

رئيس دانشگاه پيام نور مركز خاش گفت: فارغ التحصیلان باید بتوانند در جامعه تحول ایجاد کنند و بحث فارغ التحصیلی پایان راه نیست بلکه اول راه ارتباط علمی و حضور در جامعه است.
فارغ التحصیلان باید بتوانند در جامعه تحول ایجاد کنند/ برگزاري نخستين جشن فارغ التحصيلي در دانشگاه پيام نور خاش
 محمود محمدي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: جشن فارغ التحصيلي روز بزرگ و پر خاطره‌ای برای تمامي دانشجویان است و در این روز باشکوه سعي و تلاش دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه به ثمر خواهد نشست.

وي با اشاره به برگزاري نخستين جشن فارغ التحصيلي دانشجويان دانشگاه پيام نور مركز خاش، گفت: جشن دانش آموختگي كليه دانشجوياني كه تا پايان شهريور 97 فارغ التحصيل مي شوند، برگزار خواهد شد و لذا بايد دانشجويان تا تاريخ 30 بهمن ماه به اين دانشگاه مراجعه كنند.

محمدي تصريح كرد: دانش آموختگان جهت جبران زحمات خانواده و استادان خود رسالت و تكليف سنگینی بر عهده دارند لذا امیدواریم آنها در این آزمون سربلند و موفق باشند و بتوانند دینِ خود را به پدران و مادران دلسوز و نيز به ملت و کشور ادا کنند.

وي خاطرنشان كرد: دانشگاه پيام نور مركز خاش مانند گذشته به خود مي بالد كه در پرورش و تعليم دانشجويان نخبه نقشي تاثيرگذار داشته است و اميدواريم با گام هاي بلند اين دانشجويان درآینده برای کشور منشا اثرات خیر باشند.

رئيس دانشگاه پيام نور مركز خاش با اشاره به ويژه برنامه هاي دهه مبارك فجر در اين دانشگاه، افزود: همایش تحکیم بنیان خانواده با رویکرد زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشنواره غذاهای بومی محلی و ایرانی، محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، همایش دشمن شناسی و روشنگری  به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر در اين دانشگاه برگزار خواهد شد.

وي يادآور شد: مقایسه دستاوردهای انقلاب با شرایط قبل از انقلاب و شرایط ساير کشورها نشان می دهد که انقلاب با وجود بحران هایی که دشمن ایجاد کرده در عرصه هاي مختلف خدمات رسانی به ملت فعالیت های چشمگیر و بسیار مطلوبی داشته است.

محمدي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران دستاوردهاي بسيار زيادي براي كشور داشته است، اذعان كرد: یکی از مهمترین اقدامات پس از پیروزی انقلاب آبادانی کشور و انجام طرح ها و کارهای عمرانی و توسعه ای در همه ایران بود.

وي با اشاره به كسب رتبه نخست دانشجوي اين دانشگاه در مسابقات كتابخواني، اظهار كرد: نازنين گنجعلي دانشجوي رشته ي روانشناسي دانشگاه پيام نور مركز خاش از ميان تعداد 2 هزار شركت كننده از كليه دانشگاه هاي سطح استان  رتبه نخست مسابقات كتابخواني را كسب كرده و طي مراسمي در استان تجليل شد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 451683
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *