۰

نزدیک به نیمی از کودکان لندن، بیرمنگام و منچستر در فقر زندگی می‌کنند+ آمار

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد طی دو سال اخیر بخش‌های کمتربرخوردار بریتانیا تا ۱۰ واحد بر نرخ فقر کودکان‌شان افزوده شده، اما شهرهای بزرگ هم بی‌نصیب نمانده است.
نزدیک به نیمی از کودکان لندن، بیرمنگام و منچستر در فقر زندگی می‌کنند+ آمار
به گزارش سرویس بين المللي تفتان ما،به نقل از مشرق، «بحران فقر کودکان». این هشداری است که ایندپندنت به دولت بریتانیا داده و نوشته است تغییر سیاست‌های رفاهی می‌تواند وضعیت کنونی را که در آن نیمی از کودکان شهرهای مهم این کشور در فقر زندگی می‌کنند،‌ وخیم‌تر سازد. یک پژوهش جدید نشان می‌دهد طی دو سال اخیر بخش‌های کمتربرخوردار بریتانیا تا ۱۰ واحد بر نرخ فقر کودکان‌شان افزوده شده است، بخش‌هایی که در شهرهای معروف لندن و بیرمنگام قرار دارند.
آمار هشداردهنده نهادهای مستقل
ماه گذشته بنیاد جوزف راون‌تری (JFR) یافته‌های خود را در مورد حرکت بریتانیا به سمت رکوردشکنی در آمار فقر منتشر کرد. این یافته‌ها نشان می‌داد تا سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ میلادی آمار فقر در حال کاهش بود اما پس از تغییرات در سیاست‌های رفاهی دولت و در واقع در پنج‌ سال گذشته ۴۰۰ هزار کودک و ۳۰۰ هزار بازنشسته به جمع فقرا اضافه شده  و اکنون ۱۴ میلیون فقیر در بریتانیا زندگی می‌کنند، یعنی بیش از ۲۱% از کل جمعیت. در این گزارش آمده افزایش ۱۳.۹ درصدی سفر با اتوبوس‌های درون‌شهری، افزایش هزینه برق تا ۱۱.۴% و قیمت محصولات غذایی تا ۴.۳% در سال ۲۰۱۷ میلادی در حالی که حقوق و مزایای این خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های کم‌درآمد تغییری نکرده است، فشار زندگی بر این اقشار را افزایش داده است.
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 451691
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *