۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

عزت و استقلال ملت ايران، از مهمترين دستاوردهاي انقلاب است/ مردم همواره پاي ارزش هاي نظام محكم و با اقتدار ايستاده اند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: عزت و استقلال ملت ايران، از مهمترين دستاوردهاي انقلاب است و در دهه فجر بايد اين بركات براي مردم تبيين شود.
عزت و استقلال ملت ايران، از مهمترين دستاوردهاي انقلاب است/ مردم همواره پاي ارزش هاي نظام محكم و با اقتدار ايستاده اند
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبريك ايام الله دهه فجر، اظهار كرد: دهه مبارك فجر نقطه عطف در تاريخ انقلاب اسلامي و يادآور وحدت و همبستگي مردم قهرمان ايران است.

وي با بيان اينكه دهه مبارك فجر ايام تجديد ميثاق مردم با انقلاب است، تصريح كرد: استقلال از مهمترين دستاوردها و بركات انقلاب است و در قبل از انقلاب استكبار جهاني براي كشور ايران تصميم گيري مي كرد اما در حال حاضر ايران اسلامي بدون وابستگي به غرب، با عزت و اقتدار به سمت جلو حركت مي كند.

مولوي شهنوازي ادامه داد: در قبل از انقلاب روستاها و شهرها پيشرفت نداشتند اما در عصرحاضر روستاها از نعمت جاده هاي آسفالت شده و حتي اينترنت پرسرعت بهره مند شده اند كه همه اين موارد از بركات انقلاب است.
 
وي با بيان اينكه دهه مبارك فجر از ماندگارترين مقاطع تاريخ است، گفت: ايام الله دهه مبارك فجر بهترين زمان جهت معرفي و ارائه دستاوردهاي نظام به مردم است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه بايد همه سعي و تلاش خود را در راستاي افزايش بصيرت و شناخت نسبت به انقلاب به كار بگيريم، اذعان كرد: با پيروزي انقلاب شكوهمند ايران اسلامي ملت ايران اسلامي حياتي دورباره يافتند و از زير سلطه بيگانگان نجات پيدا كردند.

وي با بيان اينكه دهه مبارك فجر دوران رهايي ملت از وابستگي به بيگانگان بود، اظهار كرد: بايد با پاسداشت اين ايام مبارك ياد و خاطره رزمندگاني كه با نثار خون خود درخت اين انقلاب را آبياري كردند گرامي داشته شود.

انتهای پیام/
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 451724
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *