۰
امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما:

توسعه و آباداني روستاها از ثمرات انقلاب اسلامي است/ دشمنان اسلام از پيشرفت ايران در هراس هستند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: توسعه و آباداني روستاها از ثمرات انقلاب اسلامي است و بايد اين بركات و آثار به نسل هاي جديد نيز منتقل شود.
توسعه و آباداني روستاها از ثمرات انقلاب اسلامي است/ دشمنان اسلام از پيشرفت ايران در هراس هستند
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه در دوران پیش از انقلاب، حاکمیت و دولت وابسته به بیگانگان بودند، اظهار كرد: اما به بركت انقلاب شكوهمند ايران اسلامي مردم در تصميمات بزرگ سياسي و اجتماعي دخيل هستند و استقلال خود را به دست آورده اند.

وي با اشاره به پيشرفت و آباداني روستاها پس از انقلاب، تصريح كرد: در قبل از انقلاب هيچ خدمات و امكاناتي در روستاها نبود اما پس از انقلاب در دورترین روستاها و محروم‌ترین نقاط امكانات رفاهي تامين شده که این امر به برکت انقلاب به‌دست‌آمده است.

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه دشمنان همواره به دنبال تخريب نظام هستند، تصريح كرد: مسئولان و دلسوزان نظام بايد چهره خبيث استكبار را به مردم معرفي كنند و دشمن نيز بايد آرزوهاي پليد خود را با خود به گور ببرد.

وي با بيان اينكه ايران اسلامي در جايگاه بسيار خوبي در بين كشورهاي منطقه قرار دارد، ادامه داد: تشريح و تبيين دستاوردهاي انقلاب براي مردم و به خصوص نسل جوان باعث مي شود تا توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان خنثي شود.

امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به فرمايشات گوهربار رهبر انقلاب اسلامي در خصوص دهه مبارك فجر، اذعان كرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامي بايد با برگزاری برنامه‌هایی، آنچه که انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر به مردم ایران ارزانی داشته است را بازگو کنیم.

وي با بيان اينكه انقلاب در 40 سال اخير با محوریت اعتقاد به خدا، ولایت توانست سد محکمی در مقابل نفوذ بیگانگان باشد، اظهار كرد: همه اقشار مردم در روزهاي آينده، در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي كنند و همانند سالهای اخير بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید عهدی دوباره خواهد کرد و مشتی محکم را بر دهان دشمنان می کوبند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 451725
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *