۰
رئيس شوراي اسلامي شهرستان خاش:

دهه فجر فرصت معتنمي جهت بازگوکردن دستاوردهای انقلاب است/ شهرداري خاش 50 ميليارد ريال ار بدهي هاي خود را تسويه كرده است

رئيس شوراي اسلامي شهرستان خاش گفت: دهه فجر فرصت مغتنمي جهت بازگوکردن دستاوردهای انقلاب به خصوص به نسل هاي جوان جامعه است.
دهه فجر فرصت معتنمي جهت بازگوکردن دستاوردهای انقلاب است/ شهرداري خاش 50 ميليارد ريال ار بدهي هاي خود را تسويه كرده است
عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: دهه مبارك فجر فرصت مغتنمي جهت تجدید میثاق با آرمان‌های والاي شهيدان، امام خميني(ره) و رهبر انقلاب اسلامي است و لذا به بهترین شکل ممکن از اين ايام بهره بگيريم.

وي تصريح كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي حاصل فداكاري و ايثار ملت غيور اين كشور است كه توانست با موفقيت همه بلندي ها و پستي ها را پشت سر بگذاريم و به پيروزي برسيم.

قلندرزهي گفت: انقلاب اسلامي ايران با رهبري حضرت امام راحل و پس از ايشان با هدايتگري هاي رهبر انقلاب اسلامي و وحدت مردم همچنان به راه خود ادامه مي دهد.

وي ادامه داد: با تلاش جوانان و دانشمندان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غيره به جایگاه‌های والایی در دنیا دست پیدا میکند

رئيس شوراي شهرستان خاش خاطرنشان كرد: تأخیر در انجام امور شهروندان هرگز قابل قبول و پذيرش نیست لذا اگر در انجام امور و نظام اداری رضایت الهی وجود داشته باشد بي ترديد امورات بدون تأخیر و با دقت انجام می‌شود و سبب رضایت شهروندان می شود.

وي يادآور شد: تلاش شورای اسلامی شهر خاش و شهرداری در جهت بهبود خدمات و مدیریت شهری است و لذا بايد کاستی‌های و كمبود موجود برطرف شود.

قلندرزهي با اشاره به اقدامات شوراي شهر و شهرداري خاش، ادامه داد: در زمينه  بافت‌های فرسوده و آثار تاریخی  به خصوص قلعه حیدرآباد ارتباط و تعامل بسیار خوبی میان شهرداری خاش و میراث فرهنگی وجود دارد که البته این تعامل‌ها باید جهت احیای بافت‌های فرسوده و اماکن تاریخی بیشتر شود.
 
وي  با تاكيد بر رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع در ادارات، تصريح كرد: بايد به حقوق شهروندی و تکریم ارزش های انسانی در بين ادارات شهرستان خاش احترام گذاشته شود و با رعایت حقوق شهروندی یک شهر زیبا و در خورشان شهروندان خاش داشته باشیم.

رئيس شوراي شهرستان خاش با بيان اينكه مسئولیت پذیری مسئولین  مسئله بسيار مهم است، اذعان كرد: مدیران باید  امانتی که در دست دارند را به بهترین عنوان انجام دهند تا رضایت شهروندان را داشته باشند.

وي با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداري و شوراي شهر خاش، اذعان كرد: رعایت اصل عدالت محله ای، همکاری و همیاری مردم در پرداخت عوارض، برگزاری جلسات محله ای، برگزاری کميسیون بهداشت، جلسه شورای آموزش و پرورش و کمیسیون فرهنگی در جهت ارتقا فرهنگ اسلامی و نيز حفظ  فرهنگ و آثار سنتی شهرستان برخي از اقدامات اين نهاد است.

قلندرزهي اظهار كرد: تخصیص ۳۰۰میلیون اعتبار جهت تکمیل سالن ووشو،  در آمدزایی و تسویه بدهی پنج ميليارد و 500 ميليون تومان شهرداری، اعتبار جهت جداسازی  جاده کارخانه سیمان و نصرت آباد و ایجاد کمربندی، تقاضایی اعتبار جهت کوهستان پارک، .تامین آب شرب خاش از محل خط انتقال کارواندر، اجرای مطالعه خط لوله ابتر به خاش، فاز دوم گازرسانی داخل شهر  خاش، تامین آب شرب اسماعیل آباد، اجرای طرح هادی گورچان، بهسازی و روکش جاده گردشگری تمندان از ساير اقدامات است. 

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 451752
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *