۰

ابراهیم‌زاده: اگر نیم فصل می‌آمدم شرایط سپاهان تغییر می‌کرد/ استقلال و پرسپولیس هم با تلاش جایگاه خود را پس گرفتند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر من نیم فصل به تیم اضافه می‌شدم شرایط تیم تغییر می‌کرد چرا که زمان بیشتری داشتیم تا کار کنیم، نقطه ضعف‌هایمان برطرف شود و مطمئناً الان جایگاه سپاهان پایین جدول نبود.
ابراهیم‌زاده: اگر نیم فصل می‌آمدم شرایط سپاهان تغییر می‌کرد/ استقلال و پرسپولیس هم با تلاش جایگاه خود را پس گرفتند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،منصور ابراهیم زاده با سپاهان روزهای سختی در پیش دارد و انتظار از اواین است که بتواند شرایط سپاهان را از منطقه خطر دور کند. خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت و گویی با وی انجام داده که در زیر می خوانید:
فارس: اول از بازی با نفت تهران شروع کنیم.
نفت تهران تیمی است بسیار متحول شده، شناخت خوبی از بازیکنان و کادر فنی این تیم داریم، می‌دانیم مربی با دانشی هدایت این تیم را بر عهده دارد. تیم نفت نسبت به نیم‌فصل اوا کاملاً تغییر کرده است و با برنامه بازی می‌کند. فیلم‌های چند بازی این تیم را با دقت مشاهده و آنالیز کردیم، نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانیم امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.
فارس: در حال حاضر لیگ ایران چقدر متفاوت شده و لیگ امسال نسبت به سال گذشته چه سطحی دارد؟
در حال حاضر لیگ بسیار خوبی داریم، بازیکنان جوانی در لیگ بازی می‌کنند که انگیزه‌های بسیار بالایی دارند با توجه به اینکه امسال جام جهانی را پیش رو داریم همه تلاش می‌کنند تا در جام جهانی حضور پیدا کنند به خاطر همین سطح لیگ ما متحول شده و تیم‌ها با تاکتیک بازی می‌کنند، مطمئناً حضور این جوانان در لیگ ما می‌تواند نوید آینده خوب را برای فوتبال ایران بدهد.
فارس: دلیل اینکه کرانچار با تیم سپاهان نتیجه نگرفت، چیست؟
اگر من بخواهم از کرانچار و مسئولین باشگاه سئوال بپرسم و بخواهم راجع به این موضوع صحبت کنم که چرا تیم سپاهان موفق نشد باید بگویم تغییر زیادی در بازیکنان رخ داد، در طول فصل بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند که باعث شد خیلی دیر با هم هماهنگ شوند.بعضی از بازیکنان مصدوم شدند و بیشتر در بحث دفاع کمبود بازیکن باعث شد تا سپاهان متضرر شود. اگر بخواهیم راجع به آسیب این تیم صحبت کنیم فقط کمبود بازیکن و تغییر زیاد بازیکنان و ناهماهنگ بودن باعث شد تا تیم به مشکل بخورد همچنین استرس بالای بازیکنان تیم سپاهان و اینکه احساس می‌کنند نمی‌توانند نتیجه بگیرند باعث شده تا تیم از لحاظ انگیزه شرایط خوبی نداشته باشد بنابراین زمانی که ما به تیم اضافه شدیم سعی کردیم بیشتر در بحث روانی با بازیکنان تیم کار کنیم تا دوباره انگیزه بردن را به دست بیاورند تا بتوانیم در ادامه حرکت رو به جلویی داشته باشیم.
فارس:احساس می‌کنید سپاهان دوباره به شرایط گذشته‌اش برگردد یا خیر؟
من مطمئن هستم سپاهان دوباره سربلند خواهد شد چرا که همیشه جزء مدعیان بوده، تجربه بالایی دارد و کسانی که علاقمند به تیم سپاهان هستند تلاش می‌کنند تا این تیم دوباره به شرایط خوب خودش برگردد، همیشه برای تیم‌های بزرگ این اتفاق افتاده است، تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال در سال‌های گذشته جایگاه‌های خوبی نداشتند اما با تلاش دوباره به جایگاه اصلی‌شان برگشتند. من ایمان دارم که سپاهان به جایگاه اصلی‌اش بر می‌گردد.
فارس: بعضی از کارشناسان اعتقاد دارد ابراهیم‌زاده حداقل باید نیم‌فصل به تیم اضافه می‌شد و در حال حاضر شاید تصمیم عجیبی گرفته است. آیا شما با این نظر موافق هستید یا خیر؟
مسلماً اگر من نیم فصل به تیم اضافه می‌شدم شرایط تیم تغییر می‌کرد چرا که زمان بیشتری داشتیم تا کار کنیم، نقطه ضعف‌هایمان برطرف شود و مطمئناً الان جایگاه سپاهان پایین جدول نبود. اما آن چیزی که من در حال حاضر فهمیدم این است که همه به دنبال این هستند تا تیم سپاهان به موفقیت برسد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رفته به رفته شرایط بهتری به دست بیاوریم. هیچ چیز غیرممکن نیست مطئمن باشید سپاهان سال آینده شرایط بهتری به دست خواهد آورد.
فارس: به هواداران سپاهان حق می‌دهید که از عملکرد تیم ناراضی باشند؟
طبیعی است هواداران سپاهان حق دارند که ناراحت باشند اما نکته اصلی که هواداران اصفهانی باید مد نظر داشته باشند این است که موجودی سپاهان در حال حاضر همین است و ما همین بازیکنان را داریم شاید در ادامه یک یا دو بازیکن به تیم اضافه شوند، ما باید تلاش کنیم تا همین بازیکنان را تقویت کنیم تا با انرژی خوب فصل را به پایان برسانیم هواداران باید صبور باشند و تیم را مثل گذشته حمایت کنند.
فارس: فصل بعد باید بازیکنان زیادی از سپاهان جدا شوند؟
مسلماً نیروهای جوانی در تیم هستند که در این تیم زحمت می‌کشند و تلاش می کنند تا جایگاه خوبی به دست بیاورند همچنین بازیکنانی هم وجود دارند که در طول فصل به تیم اضافه شده‌اند و باید تمام انرژی‌شان را بگذارند تا با تیم هماهنگ شوند. اگر بازیکنی نتوانست انتظارات را بر‌آورده کند و با تیم هماهنگ باشد مطمئناً در پایان فصل از سپاهان جدا خواهد شد و بازیکنانی که مد نظر هستند به تیم اضافه می‌شوند.
فارس: بازی با پرسپولیس بیشتر کارشناسان معتقد بودند که پرسپولیس باید ۱۰ نفره می‌شد، آیا شما با عملکرد ضعیف داوری موافق هستید؟
بله ، بیشتر کارشناسان اعتقاد داشتند که پرسپولیس باید ۱۰ نفره می‌شد ، ما کارشناسان زیادی داشتیم که فیلم بازی را دیدند که اعتقاد داشتند داوری تاثیر گذار بود، مطمئناً اگر پرسپولیس ۱۰ نفره می‌شد نتیجه و شرایط بازی تغییر می‌کرد اما به نظر من داوران باید بیشتر دقت کنند. همانطور که یک بازیکن می‌تواند در یک دیدار تاثیرگذار باشد اشتباه داوری هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. ان‌شاالله چنین اتفاقی نیفتد با توجه به اینکه داوران جوانی در اختیار داریم کمتر اشتباه کنند تا تیم‌ها متضرر نشوند.
فارس: در پایان چه صحبتی با هواداران سپاهانی دارید؟
من از هواداران سپاهان می‌خواهم تا به تیم انرژی بیشتری بدهند و مثل گذشته تیم پر افتخار سپاهان را حمایت کنند. انرژی بدهند تا هرکس کار خودش را به نحو احسن انجام بدهد. من اعتقاد دارم که با انرژی هواداران هرکسی که در هر جایگاهی قرار دارد می‌تواند با روحیه خوب تاثیرات خوبی بگذارد. امیدوارم با برد مقابل نفت تهران انرژی خوبی به هواداران بدهیم و رفته به رفته شرایط تیم سپاهان بهتر شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 451772
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *