۰
فرماندار خاش:

نقش روستاییان سلحشور در پیروزی نهضت امام خميني(ره) و انقلاب اسلامی بی بدیل است/ دستاوردهاي انقلاب براي مردم تشريح شود

فرماندار شهرستان خاش گفت: نقش روستاییان سلحشور در پیروزی نهضت امام خميني(ره) و انقلاب اسلامی بی بدیل است و اين قشر از جامعه همواره قدردان انقلاب هستند
نقش روستاییان سلحشور در پیروزی نهضت امام خميني(ره) و انقلاب اسلامی بی بدیل است/ دستاوردهاي انقلاب براي مردم تشريح شود
به گزارش  تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در نشست فجرآفرينان در روستاي توحيدآباد و ديدار با بانوان بخش مركزي خاش، با بيان اينكه ارتباط مردم و مسئولين دو طرفه است، اظهار كرد: ايام الله دهه مبارك فجر بهترين زمان جهت نشست هاي مردمي و بيان دستاوردهاي انقلاب است.

وي با بيان اينكه مسئولين بايد نسبت به تشريح عملكرد نظام اقدام كنند، گفت: مهمترین دستاوردانقلاب اسلامی امنیت در سایه وحدت و هوشیاری اجتماعی و بیداری دستگاههای نظامی و انتظامی و امنیتی است.

چاكرزهي خطاب به بانوان بخش مركزي خاش، ادامه داد:  بانوان در کنار مردان در دوره های سخت توانسته اند در صحنه حاضر شوند و کشور را از آسیب های گوناگون دور کنند.

وي با بيان اينكه و نقش بانوان در دفاع از ارزشها، خنثی کردن نقشه های دشمنان و پاسداری از کشور غیرقابل انکار است، افزود: در حوزه بانوان مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد که ضرورت دارد به نیازهای فرهنگی و تفریحی و آموزشی و اقتصادی و اشتغال و غیره توجه کنیم.
 

 
انقلاب حاصل مجاهدت های بسیاری از جوانان ایران اسلامی است
بخشدار مرکزی خاش نيز در ادامه اين نشستها، با بيان اينكه انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت های بسیاری از جوانان ایران اسلامی است، گفت: هنوز هم رزمندگان و دلاورمردان این مرز و بوم در مقابل دشمنان قسم خورده به این نظام مقدس جان خود را برای امنیت و آسایش کشور فدا می کنند.

مجتبي شجاعي افزود: طبق بيانات گوهربار رهبر انقلاب، كشور ايران اسلامي بعد از پيروزي انقلاب، استقلال در تصمیم‌گیری، ارتقای بالای قدرت دفاعی، عزت و کرامت ،  ایستادگی در مقابل استکبار، وحدت، ارتقای جایگاه ایران در جهان، ارتقای جایگاه و بنیه علمی کشور در داخل و بین‌الملل و ایجاد روحیه خودباوری را به دست آورد.

وي خطاب به بانوان، گفت: مقام و منزلت بانوان در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند و ستودنی است و  بانوان در سالهای اخیر با هدف گذاری و اعتقاد درست و باورکردن توانمندی های خود توانسته اند هم پا با مردان در جامعه نقش آفرینی کنند.
 

 
خداوند متعال در قرآن کریم نوید ظهور حضرت مهدی (عج) را داده است
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم نوید ظهور حضرت مهدی (عج) را داده است، اظهار كرد: همه مفسرین به این موضوع معتقد هستند و روایات متعددی نیز در باب ظهور وجود دارد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان خاطرنشان كرد: در کتب معتبر شیعه و سنی در بحث مهدویت روایات متعدد و متواتری ذکر شده است که در این مورد هیچ گونه اختلافی بین فرق های اسلامی وجود ندارد.
 
دين اسلام نگاهی برابر به حقوق زنان و مردان در جامعه دارد
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد حنفاء اهل سنت شهرستان خاش نیز   در ادامه تصريح كرد: دین اسلام نگاهی برابر به حقوق زنان و مردان در جامعه دارد و با هرگونه تبعیض و بی عدالتی و پایمال شدن حقوق اقشار مخالف بوده و به زن مقام و جایگاه ویژه و اعتبار بخشیده است.

وحدت و استقلال ملت ایران در همه عرصه ها وجود دارد
مولوی جمال صوری زهی امام جمعه توحیداباد نیز ضمن تبریک ایام دهه فجر و اشاره به نقش معتمدین و علما در پیروزی و تثبیت انقلاب  اسلامی گفت: وحدت و استقلال ملت ایران در تمامی عرصه ها و همچنین امنیت موجود در کشور حاصل خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم و علما و معتمدین است که همین موضوع خار چشم دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی است.
 

گفتني است؛ روابط عمومی دادگستری خاش به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری نمایشگاه کتابی در محل دادگستری برای آشنایی شهروندان خاشی با مسائل حقوقی که روزمره با آنها مواجه هستند نمود و کتابچه هایی در موضوعات حقوق شهروندی و نحوه طرح دعاوی اعم از حقوقی و کیفری به منظور ارتقاء اطلاعات حقوقی در اختیار مراجعین و ارباب رجوع گذاشته شد و به سئوالات و پرسش های حقوقی مراجعین پاسخ داده شد.

برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و نشست های پرسش و پاسخ مردم و مسئولان در شهر خاش و روستای اسماعیل آباد و احترام به پرچم در شهر نوک آباد در کنار برپایی جشنواره ورزشهای بومی و محلی در بخش ایرندگان از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر در خاش بودند.




.


.


.


.


.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 451781
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *