۰
به مناسبت دهه مبارك فجر؛

10 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در بخش مركزي خاش مورد بهره برداری قرار گرفت + تصاوير

بخشدار مركزي خاش از افتتاح و بهره برداري 10 پروژه با اعتبار 50 ميليارد ريال به مناسبت دهه مبارك فجر در بخش مركزي خاش خبر داد.
10 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در بخش مركزي خاش مورد بهره برداری قرار گرفت + تصاوير
مجتبي شجاعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 10 پروژه کشاورزی و مسکن محرومین با اعتبار تقریبی 50  میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان خاش در روستاهای ناصری، گرنچین و دشت رباط بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداري رسيد.

وي تصريح كرد: مسئولان برای مردم خدمت مي كنند و آنچه در توان دارند برای حل مشکلات و تامین نیازهای اقشار جامعه به کار خواهند گرفت.

شجاعي با بيان اينكه نظام جمهوری اسلامی بر پایه عدالت و تکریم انسانی شکل گرفته است، گفت: مسئولان برای خدمت به مردم گمارده شده اند و باید برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

وي افزود: رفع محرومیت ها و تلاش برای مقابله با فقر و ماندگار کردن روستائیان در دستور کار مسئولان نظام است.

بخشدار مركزي خاش اذعان كرد: برنامه های گرامی داشت دهه فجر امسال با محوریت مردم اجرا می شوند و در کنار افتتاح پروژه ها و متناسب با ایام شاهد تنوع در آئین ها هستیم.
 

 
وي اظهار كرد: نشست های پرسش و پاسخ مسئولان با مردم در شهر و مراکز بخشها و نقاط روستایی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست بانوان بخش مرکزی، جشن های کارگری و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره غذاهای محلی، تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، افتتاح پایگاههای بسیج، عیادت از بیماران، کارگاههای مهارت زندگی و غیره در این ایام مورد توجه هستند.
 


.


.


.


.


.


.


.

 
انتهای پیام
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 451783
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *