۰

غیاثی: نفراتی را به عنوان جایگزین احسان حدادی در نظر داریم/در برخی از رشته‌های دوومیدانی ورزشکاران خوبی به ایران نیامدند

مدیر تیم‌های ملی گفت: هرچند احسان حدادی یک پدیده در آسیا است اما چند نفری را به عنوان جایگزین او برای آینده در نظر گرفته‌ایم. باید جوان‌گرایی کنیم و در آینده خبرهای خوبی در این خصوص خواهید شنید.
غیاثی: نفراتی را به عنوان جایگزین احسان حدادی در نظر داریم/در برخی از رشته‌های دوومیدانی ورزشکاران خوبی به ایران نیامدند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،تیمور غیاثی مدیر تیم‌های ملی  دوومیدانی  در مورد بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: جا دارد به مردم و به تمام مسئولین برگزاری مسابقات قهرمانی داخل سالن تبریک بگویم. مسابقات بسیار خوب برگزار شد و نتایج نیز کاملاً رضایت‌بخش بود و آن چیزی که می‌خواستیم را به دست آوردیم. باید تمرکز کنیم برای بازی‌های آسیایی اندونزی و  بچه‌ها بتوانند مثل این چند روز در آنجا هم نتایج خوبی کسب کنند.
وی در خصوص سطح برگزاری مسابقات و ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها افزود: اکثر شرکت‌کنندگان خارجی از این مسابقات رضایت کامل داشتند. در بعضی از رشته‌ها بسیار ورزشکاران قوی ولی در بعضی از رشته‌ها متأسفانه ورزشکاران خوبی نیامده بودند و این همیشه اتفاق می‌افتد. ولی آن چیزی که مسلم است و راضی‌کننده بود رکوردهای بچه‌های ملی‌پوش ما بود.
غیاثی در پاسخ به این سؤال که ورزشکاران خوب کدام رشته‌ها به ایران نیامده بودند، گفت: مثلاً در پرش سه گام در بخش بانوان، در بخش امدادی و در ۶۰ متر با مانع، ولی در ۶۰ متر آزاد بسیار خوب بودند. من می‌توانم دلیل نیامدن ورزشکاران خوب این رشته‌ها را بحث اخیر در تهران و بعد مسافت اعلام کنم. در هر صورت ۲۱ کشور در این مسابقات حضور داشتند که برای ما راضی‌کننده بود.
مدیر تیم‌های ملی  در خصوص بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز تصریح کرد: موفقیت در بازی‌های آسیایی اندونزی هدف اصلی ما است. ان‌شاءالله بتوانیم با اردوهایی که برگزار می‌کنیم و اعزام به مسابقات درون‌مرزی و برون‌مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم بچه‌ها را بتوانیم به فرم ایده‌آل برسانیم تا بتوانیم رکوردهای موردنظرمان را به دست بیاوریم و در جاکارتا مثل دوران گذشته بچه‌ها بتوانند مدال‌های خوبی را کسب کنند.
وی در خصوص بحث پشتوانه سازی در دوومیدانی و جایگزینی ستاره بزرگی چون احسان حدادی در آینده تأکید کرد: ما چند نفری را به عنوان جایگزین احسان حدادی برای آینده در نظر گرفته‌ایم. باید جوانگرایی کنیم و در آینده خبرهای خوبی در این خصوص خواهید شنید. هرچند احسان حدادی یک پدیده در آسیا است و این هر چند سال یک بار تکرار می‌شود. احسان حدادی توانسته است مدال المپیک، مدال جهانی و سه مدال المپیک آسیایی را کسب کند که این رزومه بسیار خوب او است و باعث افتخار ایران است. ما و دوستان‌مان در فدراسیون در این خصوص فکرهای زیادی کرده‌ایم تا بتوانیم در چند سال آینده یک جایگزین خوب برای احسان حدادی پیدا کنیم.
غیاثی در خصوص مربی حدادی هم اذعان داشت:  مربی آمریکایی او الان به همراه احسان حدادی در کیش حضور دارد و تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند ما هم با آنها کاملاً‌ در ارتباط هستیم و آنها طبق برنامه‌های ما و فدراسیون برنامه‌های‌شان را دنبال می‌کنند.
مدیر تیم‌های ملی در خصوص استخدام مربی خارجی برای بانوان نیز تأکید کرد: ما در تلاش هستیم برای بازی‌های آسیایی اندونزی برای مربیان مربی خارجی خوب استخدام کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ آقای دهلان رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به ایران خیلی علاقه‌مند است و همیشه همکاری‌های لازم را با فدراسیون دوومیدانی کشورمان انجام داده. او وعده‌هایی را به ما داده که در سال‌های آینده برای دو و میدانی ایران بسیار مفید خواهد بود. 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 451788
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *