۰

بخشداران شهرستان خاش جهت برگزاري مراسمات فرهنگي در روستاها همكاري ندارند/ برگزاري ويژه برنامه هاي فرهنگي انقلاب در نقاط مختلف اين شهر

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خاش گفت: بخشداران شهرستان خاش جهت برگزاري مراسمات فرهنگي در روستاها همكاري ندارند و مسائل فرهنگي در اين مناطق بسيار كمرنگ شده است.
بخشداران شهرستان خاش جهت برگزاري مراسمات فرهنگي در روستاها همكاري ندارند/ برگزاري ويژه برنامه هاي فرهنگي انقلاب در نقاط مختلف اين شهر
تیمور کرد زابلی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: فعالیت های حال حاضر دشمنان اسلام و انقلاب به گونه ای است که ما باید به فکر حاشیه ها و بخش ها باشیم چون براساس بررسی های که انجام دادایم در استان سيستان و بلوچستان بخش ها و مناطق در حاشیه مظلوم مانده و فعالیت های فرهنگی و هنری خاصی در آن صورت نگرفته است.

وي گفت: توصیه ای که به فعالان عرصه فرهنگی و هنر داریم این است که برنامه هایشان را متمرکز و منحصر در یک نقطه نکنند چون به عنوان افسران جنگ نرم باید حرکات سنجیده و حساب شده انجام بدهیم.

كرد زابلي با انتقاد شديد از متوليان اجراي برنامه ها، افزود: با عرض تاسف بخشداران، دهیاران و شوراها کمتر به برنامه های فرهنگی و هنری توجه دارند و متاسفانه دیر یا زود ضربه آن را خواهیم خورد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون با وجود وسایل ارتباط جمعی و همچنین تهاجم فرهنگی  نیاز به حرکت نظامی دشمن نیست، ما هم باید دفاع کنیم و حتی حرکات هجومی هم باید داشته باشیم زیرا که حمله بهترین دفاع است.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه در ميان مردم باید روشنگری انجام داد، يادآور شد: بايد آرمانهای نظام و رهبری را یادآوری کنیم چرا که مردم براي ماندگاري اين انقلاب خون ها داده اند.

وی با بيان اينكه بايد بدانيم هدف از انقلاب چه بوده و وظیفه ما چیست، اذعان كرد: جا دارد همه یک دل و یک رنگ و یک زبان در مراسمات انقلابی حضور بهم برسانیم تا با حضور در مراسمات دهه مبارکه فجر و در آخر با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی در دهان یاوه گویان بکوبیم .

كرد زابلي با اشاره به ويژه برنامه هاي فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در ايام الله دهه مبارك فجر، اظهار كرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه های متنوعی در خاش خواهیم داشت كه اين برنامه ها شامل، محفل و مسابقات قرآن، جشن انقلاب در روستاي ده قلعه بخش ايرندگان و شعر انقلاب در سرسراي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خاش است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 451797
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *