۰
فرمانده سپاه خاش:

دشمنان همواره به دنبال ايجاد شكاف و اختلاف در ميان مردم و مسئولان نظام هستند/ بصيرت و ولايتمداري ملت ايران در دنيا زبانزد است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: دشمنان همواره به دنبال ايجاد شكاف و اختلاف در ميان مردم و مسئولان نظام هستند و لذا ملت بايد با هوشياري و بيداري خود مشت محكمي بر دهان دشمنان بزنند.
دشمنان همواره به دنبال ايجاد شكاف و اختلاف در ميان مردم و مسئولان نظام هستند/ بصيرت و ولايتمداري ملت ايران در دنيا زبانزد است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در همايش بزرگ روشنگري و بصيرت شناسي به مناسبت دهه فجر در روستاي عباس آباد، با بيان اينكه امام راحل همواره بر مسئله استكبار ستيزي تاكيد مي فرمودند، اظهار كرد: امنيت و آسايش امروز ملت ايران اسلامي، مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های امام خمینی‌(ره)، بزرگان نظام و شهدا در سال 57 است.

وي با تاكيد بر انتقال ارزش هاي انقلاب به نسل هاي جديد، تصريح كرد: تبیین و انتقال دستاوردها و ثمرات نظام و انقلاب و اهداف آن به نسل‌های آینده به صورت روشن بايد در دستور كار همه مسئولان و بزرگان طوايف باشد.

سرهنگ پاسدار فضلي خاطرنشان كرد: دشمنان همواره به دنبال ايجاد شكاف و اختلاف در ميان مردم و نظام هستند لذا دهه مبارك فجر بهترين زمان جهت انعكاس خدمات انقلاب است.

وي با بيان اينكه همه شاكله انقلاب خدمات رساني به مردم است، يادآور شد: تمام مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نقش مشخص و ارزنده‌ای در این زمینه دارند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به حوادث و اتفاقات قبل از انقلاب اسلامی و بیان علل قیام مردم به رهبری حضرت امام راحل، اذعان كرد: تکیه بر دين اسلام و پشتیبانی مردم عامل مهم پیروزی و تداوم انقلاب است.

وي با بيان اينكه نگاه به درون سبب تقویت روز افزون انقلاب خواهد شد، اظهار كرد: تا وقتي كه ما در زمينه های گوناگون روی پای خود بایستیم و وابسته به بیگانگان نباشیم  پیروزیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 451800
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *