۰
معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی كل ارتش:

فضاي مجازي به تهديدي جدي براي جامعه و خانواده تبديل شده است/ نيروي هوايي ارتش اقدامات بسيار زيادي را در مقابله با دشمنان انجام داد

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی كل ارتش گفت: فضاي مجازي به تهديدي جدي براي جامعه و خانواده تبديل شده است و بسياري از آسيب هاي اجتماعي از بستر همين فضاهاي مجازي شکل مي گيرد.
فضاي مجازي به تهديدي جدي براي جامعه و خانواده تبديل شده است/ نيروي هوايي ارتش اقدامات بسيار زيادي را در مقابله با دشمنان انجام داد
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام موسي زارعی در نشست سياسي به مناسبت دهه فجر در بين خانواده ها و پرسنل پادگان تيپ 288 مستقل زرهي ارتش خاش، اظهار كرد: به همه سفارش میکنم که در عرصه حفظ بنیان خانواده، امر به معروف را کنار نگذارند و تا می توانند در این زمینه کار کرده  و در این خصوص آگاه سازی کنند.

وي با بيان اينكه غربی ها تا خرخره در فساد فرو رفته اند و در غرب فاتحه انسانیت خوانده شده است، گفت: غرب می خواهد این فرهنگ را در جامعه ما نفوذ دهند و زندگی بی مسئولیت و تعهد را در جامعه ما رواج دهند.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان كرد: نبايد مهريه هاي سنگين براي زوجين در نظر گرفته شود و بدون شك افرادی که مهریه های سنگین را مطرح می کنند بویی از انسانیت نبرده اند.

وی با بيان اينكه فضاي مجازي به تهديدي جدي براي جامعه و خانواده تبديل شده است، يادآور شد: یکی دیگر از مشکلات اساسي خانواده وجود مهد کودک هاست زيرا  پدر و مادری که فرزند خود را به مهد کودک می برند، همان بچه زماني بزرگ می شود، پدر و مادرش را به خانه  سالمندان می برد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم باید به صورت ویژه به مسلمانان یمن و میانمار کمک کنند چراکه این کمک بسیار مفید است و سبب مایوس شدن و ذلیل شدن دشمنان می شود.

وي اذعان كرد: کره زمین را ظلمت و تباهی فرا گرفته اما پروردگار متعال لطفی به ما ایرانی ها کرده و دست زعامت آیت الله خامنه ای را بر سر ملت ما قرار داده است.

حجت الاسلام زارعي با اشاره به  ضرورت هماهنگی صنعت با دانشگاه برای رفع خلاهای صنعتی واقتصادی، اظهار كرد: استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 451801
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *