۰

کمالوند: امیدوارم بازی با پرسپولیس منصفانه و عادلانه باشد/در دو مسابقه سر صنعت نفت را بریدند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دو مسابقه سر صنعت نفت را بریدند و امیدوارم بازی با پرسپولیس منصفانه و عادلانه باشد.
کمالوند: امیدوارم بازی با پرسپولیس منصفانه و عادلانه باشد/در دو مسابقه سر صنعت نفت را بریدند!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی با پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی بوده است. دو مرتبه در لیگ به صورت رفت و برگشت بازی داریم و یک مرتبه هم در جام حذفی با این تیم بازی کردیم. چند هفته‌ای است که تمرکز خوبی در زمین نداشته‌ایم. در چند بازی گذشته با اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم و هفته گذشته هم مقابل فولاد اشتباه داوری گریبان تیم را گرفت.
وی افزود: به عقیده کارشناسان ۱۱ پنالتی برای ما گرفته نشده و امیدوارم بازی با پرسپولیس منصفانه و عادلانه باشد و مثل بازی با استقلال اشتباهات نتیجه بازی را رقم نزد . پرسپولیس ۱۷-۱۸ هفته است بازنده نشده است. ما هم تیم توانمندی هستیم وامیدوارم شاهد یک بازی عادلانه باشیم.
کمالوند در مورد سوشا مکانی و غیبتش در فهرست هجده نفره گفت: سوشا مکانی سرماخورده بود و برای اینکه سایر بازیکنان سرما نخورند، در کنار بازیکنان نماند.
وی در مورد بحث فسخ قرارداد سوشا با نفت آبادان گفت: او احساسی شده بود، بعد از بازی با استقلال همه کاسه کوزه ها را سر سوشا شکستند.
سرمربی در مورد اینکه چرا در برنامه نود از صنعت نفت دفاع نکرد گفت: محض اطلاع شما و هواداران می‌گویم که مدام می‌گویند چرا در نود دفاع نکردید، باید بگویم منم خودم روز گذشته تلفنی به برنامه نود تماس گرفتم اما گفتند چون برنامه دیر شروع می‌شود وقت کافی نداریم. این مسئله برای من قابل قبول نبود. بزرگترین بازی تاریخ آبادان برگزار شد که داور به ضرر ما اشتباه کرد و اینگونه رفتار شد.
وی افزود: برخی تیم‌های دولتی هم پول میلیاردی دارند و هم قرارداد میلیاردی می‌بندند، اما باز هم برایشان کافی نیست و می‌خواهند حمایت هم بشوند. برای بازی با استقلال این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت کرد. نگاه به فوتبال عادلانه نیست، مردم در آبادان سرخورده شده‌اند. ما باید استقلال را شکست می دادیم اما فینال را از ما گرفتند و به استقلال دادند. ما تیم دوم جدول را در اهواز شکست دادیم، اما در دقیقه آخر مسابقه داور خطای یک بازیکن دیگر را به جای بازیکن دیگر گرفت و برای فولاد اعلام پنالتی کرد. ما چقدر باید صبوری کنیم، چقدر نباید اعتراض کنیم؟ حق ما و مردم آبادان را یکی بدهد.
کمالوند تصریح کرد: در چهار روز هم با استقلال بازی کردیم هم با فولاد، در این دو مسابقه سر صنعت نفت را بریدند، کاری به بازی‌های گذشته ندارم، در همین دو بازی در حق ما ظلم شد. همه اینها یک‌طرف، کدام تیم در دنیا، در دنیا که نه در ایران در ۹ روز سه بازی انجام می‌دهد؟
وی افزود: ما در ۱۳ روز چهار بازی انجام دادیم، با استقلال بازی کردیم، با فولاد بازی کردیم، در حالی که استقلال از ما یک روز بیشتر استراحت کرد، تبعیض در همه چیز وجود دارد، نگاه ناعادلانه و غیرمنصفانه در فوتبال ما ایجاد شده است. بعد یک تیم مظلوم مثل نفت آبادان گوشه رینگ گیر می‌کند.
سرمربی نفت آبادان با اشاره به جنگ تحمیلی عنوان کرد: در جنگ ایران و عراق شهیدش مال آبادان و خرمشهر بود، گرد و خاکش مال ماست، بدبختی‌اش مال ماست و ظلم هم برای ماست، ما در دمای ۶۰، ۷۰ درجه زحمت کشیدیم و عرق ریختیم. اگر استقلال از ما بهتر بود و یا ما ضعیف‌تر بودیم ناراحت نمی‌شدیم. اگر فولاد از ما بهتر بود و بازی مساوی می‌شد اشکالی نداشت، اما به شهادت کارشناسان داوری، در برنامه‌های تلویزیونی ۱۱ پنالتی تیم ما را نگرفتند، یک تیم مگر چقدر توان دارد، ما در ۱۳ روز چهار مسابقه دادیم، آیا خون بقیه از خون ما رنگین‌تر است؟
وی در مورد داور بازی فردا با پرسپولیس گفت: بیژن حیدری داوری شجاع و تحصیلکرده است و ان‌شاءالله قضاوت خواهد داشت.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 451815
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *