۰
فرماندار خاش در حشن كارگري؛

کارگران سنگربانان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودند/ نقش عظیم کارگران در موفقيت نظام بايد براي نسل جوان تبيين شود

فرماندار شهرستان خاش گفت: کارگران سنگربانان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودند و نقش اين قشر از جامعه در موفقيت اين انقلاب به يادماندني است.
کارگران سنگربانان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودند/ نقش عظیم کارگران در موفقيت نظام بايد براي نسل جوان تبيين شود
به گزارش  تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در جشن كارگري كه به مناسبت دهه فجر در كارخانه سيمان خاش برگزار شد، اظهار كرد: شکل گیری انقلاب به رهبری امام خميني(ره) و پشتیبانی ملت با بصيرت و ولايتمدار ايران اسلامي باعث اقتدار و صلابت اسلام شد.

وی با بيان اينكه در سالهاي انقلاب آزمون هاي سختي پيش روي ملت بود، تصريح كرد: با تدابیر هوشمندانه رهبری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان خنثي و با شكست مواجه شد.

چاكرزهي با بيان اينكه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه باری دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری می زنند، گفت: آمریکا با همراهی هم پیمانان خود خواست به ایران ضربه بزند، پیمان نامه جهانی و برجام را دچار خدشه کند و قدس را پایتخت اسرائیل كند اما در رسیدن به اهداف پليد و شوم خود ناکام ماند.
 

 
شرکت سیمان خاش موفقيت هاي بزرگي را به دست آورده است
مدیرعامل شرکت سیمان خاش نيز در ادامه اين مراسم، با بيان اينكه اين شركت موفقيت هاي بزرگي را به دست آورده است، اظهار كرد: كاركنان اين شركت با اتکا به توان علمی و تعهد و دلسوزی توانسته اند در عرصه های مختلف موفق ظاهر شوند.
خسرو جامعي گفت: حضور کارکنان توانمند سیمان خاش در محافل علمی و ارائه حداقل ده مقاله برتر در حوزه صنعت و تلاش جهت به روز رساني فعالیت ها از اولویت های مهم در شرکت سیمان خاش است.
وی از بازنشستگان و افراد پرتلاش در مجموعه شرکت سیمان خاش قدردانی کرد و افزود: بدون شك اگر همراهی و همگامی و خدمات دلسوزانه کارکنان و قشر کارگران سیمان خاش نبود نمی توانستیم در عرصه ها و زمينه هاي مختلف به موفقیت دست پیدا کنیم.
 

 
مسئولين نيز بايد براي اشتغال جوانان تلاش كنند
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه اظهار كرد: کارگران در دوران مختلف کشور از جمله دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی با همه توان و سخت کوشی برای کشور افتخارآفرینی کرده اند که وجود 14 هزار شهید جامعه کارگری نمونه ای شاخص از ایثارگری های کارگران با بصیرت و آگاه در جامعه است که چرخ های صنعت و توسعه کشور را به گردش در می آورند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان تصريح كرد: افرادی که به اقشار جامعه نفع رسانی دارند و خدمت می کنند در دنیا و آخرت به کامیابی می رسند و مسئولين نيز بايد براي اشتغال جوانان تلاش كنند.
در این مراسم ضمن تجلیل از کارکنان و بازنشستگان و ورزشکاران موفق و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و ورزشی، شعرخوانی و موسیقی محلی از خدمات حسین شهنوازی رئیس سابق کارخانه تجلیل و عبدالرحمن یارمحمدزهی به عنوان رئیس جدید سیمان خاش معرفی شد.
 
 


.


.


.


.


.


.


.

 
انتهای پیام/

 
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 451816
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *