۰
فرمانده انتظامي خاش خبر داد؛

قاتل فراري پس از هفت ماه در دام پليس خاش افتاد/ اختلافات شخصي سبب قتل 2 نفر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: قاتل فراري پس از هفت ماه در یک عملیات ضربتي و غافلگيرانه در اين شهرستان دستگير شد.
قاتل فراري پس از هفت ماه در دام پليس خاش افتاد/ اختلافات شخصي سبب قتل 2 نفر شد
سرهنگ "احمد ثمره حسيني "در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به دنبال قتل دو نفر براثر تيراندازي در حوالي دوراهي روستاي گونيچ شهرستان خاش، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی با بيان اينكه صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت، تصريح كرد: کارآگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی و يافتن سرنخ هاي از محل اختفاء قاتل، از هویت متهم فراری که مرتکب قتل شده بود مطلع و وی را تحت نظر و مراقبت قرار دادند و تلاش در جهت دستگیری آن آغاز شد.
 
سرهنگ ثمره حسيني گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی این متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر كردند و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
وي با بيان اينكه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اذعان كرد: به همه مردم شهرستان خاش این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با جدیت و سرعت در مقابل كليه جرائم خشن برخورد خواهد شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش با بيان اينكه پليس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند، اظهار كرد: شهروندان مي توانند هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهاي پيام/
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 451821
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *