۰
طي بيانيه هاي جداگانه؛

سران طوایف و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان از عموم مردم براي حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند

سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش طی بیانیه از عموم مردم براي حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند.
سران طوایف و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان از عموم مردم براي حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند
به گزارش تفتان ما، سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش طی بیانیه های جداگانه ای به پايگاه خبري تحليلي تفتان ما از طريق نمابر، از عموم مردم براي حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند.

در متن بيانيه معتمدین، علمای شیعه و سنی، سران طوایف، شوراهای اسلامی و دهیاران و اقشار مختلف بخش مرکزی خاش آمده است:

۲۲بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم الله بر امت اسلامی و بیداری مستضعفان برکشور و ملت بزرگ ایران و بر جمیع مسلمانان و محرومان مبارک باد . حضرت امام خمینی(ره)

بهمن ماه، شور انگیزترین ماه خدا در سرزمین عشق و پاکی، یادآور حماسه و رشادت بزرگ مردانی از تبار نیکان و صالحان به رهبری پیری عارف است و بیست و دومین روز آن، برگ زرینی است که هر خطش مزین به نام لاله های سرخ قیام امام خمینی(ره) است.

دشمنان بدانند که این ملت و مسئولان کشور، همانند همیشه و طی ۳۹ سال گذشته تاکنون،  در مقابل  توطئه ها و موج‌سواری دشمن و بحران سازی وآشوب استکبار جهانی،  ضمن حفظ هوشیاری و ولایتمداری و پایبندی به آرمانهای والای شهدا، ساکت نمی نشینند.

خداوندگار را به خاطر نعمتِ اتحاد و انسجام و بصیرت شاکریم و همچنان در برابر فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، چونان کوه استوار هستیم و با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، از تمام پیچ های تاریخی و ناملایمات زمان، به سمت نور و روشنی، با سربلندی و ابهت تمام رهسپار خواهیم شد و همراه و همگام دولتمردان خدوم با عزمی راسخ در راستای توسعه ، پیشرفت ، امیدافرینی و ابادانی سرزمین اسلامی مان تلاش خواهیم كرد.

اکنون که در سی و نهمین سال از عمر پربرکت انقلاب و  آستانه سالروز آن حماسه مردمی و خدایی، و در ایامی که اوج افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است قرار داریم، ما معتمدین، ریش سفیدان، سران طوایف، علمای شیعه و سنی، شوراهای اسلامی، دهیاران، نخبگان و همه احاد بخش مرکزی خاش  با شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۶  با حضوری هوشیارانه،‌ تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری، عزم، عزت و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورده و برای نشان دادن عـزت و عظمـت ایران اسـلامی و حفظ ثبات و امنیت نظام اسلامی و وحدت  از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.

همچنين در متن بيانيه طايفه شهنوازي آمده است:
بسم رب الشهداءوالصدیقین
دهه فجر یاد آور روزهای شیرین وبه یاد ماندنی انقلاب است با فرارسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،پیش روندگی انقلاب ونظام اسلامی را در گرو خدامحوری ،دشمن شناسی ،ولایت مداری وپایبندی به آرمانهای بلند شهیدان دانست.

انقلاب اسلامی با عزم ،ایمان ونیروی انقلابی ملت ایران حول ولایت ورهبری امام خمینی (رح)د ر22بهمن 1357طومار رژیم شاهنشاهی را درهم پیچید وتأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دست یابی به اهداف وآرمانهای متعالی خود رقم زد وباگذشت سی ونه سال پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک گفتمان منحصر بفرد انقلاب اسلامی جهانی شده است ونظام وملت ایران تحت هدایتهای مدبرانه رهبری معظم انقلاب حضرت امام خمینی (مدظله العالی )با عبوراز گردنه های سخت ودشوار سیاسی اقتصادی فرهنگی ومقابله با بحرانها وفتنه های تولید شده در اتاق فکر نظام سلطه وصهیونیسم مهمترین چالش قدرتهای استکباری در هزاره سوم لقب گرفته است با تکریم وتعظیم به مقام شامخ شهدا همیشه جاوید انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،مدافعان حرم وبا تبریک طلیعه چهل سال پیروزی انقلاب به ملت شریف وبصیر ایران اسلامی وتأکید برضرورت بازخوانی چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی وتبیین حقایق و واقعیات دوران پهلوی وتبیین دست آورهاوپیشرفت های خیره کننده کشور پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز آورده است.

تفکر عالمانه مقام معظم رهبری وهدایتگری مدبرانه ایشان بحرانهای سخت ودشوار را برای ملت بصیر ایران اسلامی هموار ساخت تا اقتدار نظام وانقلاب جهانی شود ما طوایف واقوام بلوچ بالخصوص طایفه یزرگ شهنوازی بار دیگر با آرمانهای حضرت امام (رح)وارزشهای والای نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه ورهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی بیعت مجدد نموده با فریاد یکدلی ،اتحاد و وحدت تمام نقشه ها وتوطئه های دشمن را خنثی نموده وگوش به فرمان حضرت آقا ایستاده ایم تا استکبار جهانی را به زیر پا قرارداده واز آن عبور خواهیم کرد.

در متن بيانيه طايفه مرادزهي آمده است:
سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگمردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص) ، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن ، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.
امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گرانسنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند دانست.

بی تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایت‌مداری خود تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی شیطنت ها و توطئه های نظام استکباری را خنثی کند.

مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد حرکت ما حرکت هدفدار، سنجیده ، پیوسته، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است البته نه فقط در گفتار ونوشتار وتبیین؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است.

اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گرانبها ، ارزشها و باورهایمان به نسل های بعدی است یعنی انتقال باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت های پوشالی ، شیطانی و طاغوت.

حالا  در آستانه سی و نهمین  بهار انقلاب اسلامی طایفه مرادزهی همراه با سرطایفه حاج عبدالعزیز مرادزهی  اعلام می دارد ضمن حضور پرشور در مراسم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشارمختلف ودلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبریهای حضرت آیت ا... خامنه ای حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را همیشه سر افراز نگه می داریم.

همچنين دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار خاش، شهرداري خاش و نوك آباد، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، سران قبائل و طوایف و معتمدان ریگی، عمرزهی، کوشه اي، قلندرزهی، ترشابی، براهویی، شهلی بر، شه بخش، گرگیچ، میربلوچزهی، کرد و سهرابزهی، محمودزهی، بامری، تمندانی، نارویی، جمالزهی و خاشی، سالارزهی، مزارزهی، طوایف فارس و یزدی و بیرجندی، بخشداری نوک آباد، شوراي اسلامي خاش، شوراها و دهیاران نقاط روستایی، مدیریت و کارکنان شرکت سیمان، مدیریت و پرسنل کتاب و نوشت افزار دانشجو خاش، جامعه کشاورزان روستائیان و عشایر، پزشکان، ورزشکاران، فرهنگیان و بسیجیان خاش و غیره جهت دعوت از مردم براي شركت پرشور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند.

انتهای پیام
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 451846
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *