۰
امام جمعه شهرستان خاش در حاشيه راهپيمايي؛

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بصيرت و ولايتمداري خود را به همه دنيا نشان دادند/ اين راهپيمايي عظيم، مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني زد

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بصيرت و ولايتمداري خود را به همه دنيا نشان دادند و اين راهپيمايي تماشايي تر از سال هاي قبل برگزار شد.
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بصيرت و ولايتمداري خود را به همه دنيا نشان دادند/ اين راهپيمايي عظيم، مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني زد
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در حاشيه برگزاري راهپيمايي 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: حضور پرشور و عظيم مردم ايران اسلامي در راهپيمايي امروز نشان از حمايت آنان از رهبري و نظام دارد و با اين حضور مشت محكمي بر دهان آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب زده شد.

 وي با بيان اينكه 22 بهمن يادآور دوراني است كه پاي قدرت هاي پوشالي استكبار جهاني براي هميشه از اين كشور قطع شد، تصريح كرد: ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي ثابت كردند كه هميشه در برابر زياده خواهي ها و ياوه گويي هاي آمريكا و رئيس جمهور آن ايستاده و مقاومت مي كنند.

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه تحريم ها و تهديدهاي پوچ و توخالي استكبار هرگز ذره اي از آرمان هاي ملت ايران اسلامي كم نخواهد كرد، گفت: راهپيمايي 22 بهمن يادآور خروش مقدس ملت عليه رژيم طاغوت است و اين روز عزت و آزادگي را براي همه ايرانيان به ارمغان آورده است.

وي با بيان اينكه دشمنان امروز به راهپيمايي بزرگ 22 بهمن چشم دوخته بودند، خاطرنشان كرد: مردم با صلابت و بيدار ايران اسلامي همواره نشان دادند در برابر همه تفرقه افكني هاي دشمنان مقاومت مي كنند و راه نفوذ را بر بيگانگان و استكبار جهاني خواهند بست.

امام جمعه شهرستان خاش با قدرداني از حضور حماسي و گسترده مردم شهرستان خاش در راهپيمايي امسال، اذعان كرد: ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اقتدار و صلابت نظام را به دنیا نشان دادند.

وي اظهار كرد: حضور مردم در صحنه و ميدان هاي انقلاب باعث بیمه شدن نظام مي شود و مردم ايران اسلامي در طول 39 سال پيروزي انقلاب ثابت كردند كه همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامي اطاعت می‌کنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 451867
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *