۰
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي:

راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال، تماشايي تر از هر سال بود/ اين راهپيمايي سبب یاس و نااميدي دشمنان شد

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال، تماشايي تر از هر سال بود و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و ايادي آنان زد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال، تماشايي تر از هر سال بود/ اين راهپيمايي سبب یاس و نااميدي دشمنان شد
علي كرد در حاشيه برگزاري راهپيمايي 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه 22 بهمن امسال بهترين و تماشايي ترين راهپيمايي بود، اظهار كرد: اين راهپيمايي پرشور و گتسرده پيام مهمي را به غربي ها رساند و تمامي نقشه ها و توطئه هاي شوم آنان را خنثي كرد.

وي تصريح كرد: حضور گسترده و عظيم مردم در اين راهپيمايي ها پس از 39 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نشان از استمرار آرمان هاي والاي اين انقلاب در بين نسل هاي جوان دارد.

كرد گفت: مردم ايران اسلامي با حضور دشمن شكن خود در اين راهپيمايي نشان دادند كه با وحدت و پيروي از رهبر انقلاب اسلامي در برابر همه تهديدهاي پوچ و تحريم هاي اقتصادي دشمنان تا آخرين لحظه عمر خود ايستاده و مقاومت مي كنند و ذره اي از اعتقادات و ارزش هاي خود كوتاه نخواهند آمد.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام همواره با توطئه ها و ترفندهاي كور خود سعي مي كنند تا نظام جمهوري اسلامي را تخريب كنند اما با بصيرت و ولايتمداري ملت ايران اسلامي، اين نيرنگ هاي شوم هرگز عملي نخواهد شد.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اذعان كرد: حضور مردم ايران اسلامي در همه صحنه هاي انقلاب شاخصه مهمي در همراهي مردم با نظام است و اين مسئله سبب مي شود تا ملت ايران اسلامي همواره از بسياري تهديدهاي شوم دشمنان در امان و محفوظ بمانند.

وي اظهار كرد: بدون شك اگر امام خمینی(ره) نبود پیروزی انقلاب اسلامی نیز ميسر نبود و زماني كه امام راحل آمد، آزادی به خانه ها بازگشت، ما استقلال خویش را باز یافتیم و جمهوری اسلامی با دست پرمهر و محبت  او بنیاد نهاده شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 451870
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *