۰
لحظاتي قبل؛

راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در خاش آغاز شد

لحظاتي قبل راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن با حضور پر شور و گرم مردم خاش آغاز شد.
راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در خاش آغاز شد
به گزارش خبرنگار مستقر تفتان ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم شهرستان خاش برای زنده نگه داشتن یاد و راه امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب، شهدای انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی در سطح خیابان امام خمینی (ره) این شهر حضور یافتند تا در این راهپیمایی مانند سال‌های گذشته شرکت کنند.

در سی و نهمين بهار آزادی مردم این شهرستان درخیابان ها حضور یافته، شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا و الله‌اکبر الله‌اکبر سر دادند تا بار دیگر بر ولایتمداری و اطاعت خویش از ولی امر مسلمین صحه بگذارند.

صبح امروز همه گروه‌های اجتماعی اعم از کسبه، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیان و غيره در راهپیمایی حضور یافتند، زنان و مردان انقلابی خردسالان خود را نیز همراه داشتند تا آنها نیز مشق عشق خمینی کردن را بیاموزند.

سرمای سوزناک زمستان نیز مانع از حضور مردم نشده است و مردم با در دست داشتن پرچم‌های کوچک و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مانند رودی خروشان خود را به مسیر اصلی می‌رسانند تا دنیا را مبهوت پایداری و ولایت‌مداری خود کنند.

اکنون فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست مردم خاش طنین انداز است و موجی از نفرت و انزجار از ظلم و ستم بیدادگران را روانه دشمنان کرده‌اند.

حضور کودکان و دانش‌آموزان در این بین چون همیشه مثال زدنی و بی‌مانند است که با شور و هیجان خاصی شعار سر می‌دهند و حمایت خود را از تمام کودکان ستم دیده اعلام می‌دارند.

حضور نسل سومی‌ها در این راهپیمایی چشمگیرتر از سال‌های گذشته است تا دشمنان بدانند که با هیچ ترفندی نمی‌توانند نسل جوان و آینده‌ُساز کشور ما را از مسیر نظام و انقلاب منحرف سازند.

قرار است شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در پایان حرکت خود در استادیوم ورزشی شهید امام بخش ریگی تجمع کنند.

“۲۲ بهمن ماه” ؛ نقطه‌ عطفی در دفتر قطور افتخارات ملّت آگاه ایران است که به عنوان نمونه‌ای کاملاً بی‌بدیل، عملیاتی و برتر در سایر کشورها و انقلاب‌ها مورد بهره‌برداری و به عنوان الگویی بی‌نظیر در اعمال مدیریت دینی در سیاست و جامعه، درسطح جهان مورد مطالبه و استقبال عمومی قرارگرفته است.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود…

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 451872
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *