در پاسخ به تهدیدات تو خالی آمریکا؛

شهرستان خاش بر عليه استكبار جهاني خروشيد/ مردم هميشه درصحنه خاش يك صدا شعار "مرگ بر آمريكا" سردادند

22 بهمن 1396 ساعت 11:12

مردم بيدار، آگاه، با بصيرت و هميشه درصحنه بخش هاي مركزي، نوك آباد و ايرندگان شهرستان خاش امروز به خيابان ها آمدند و ضمن لبيك به فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب، پاسخ ياوه گويي ها و سخنان سخيف ترامپ رييس جمهور آمريكا را كوبنده و محكم دادند.


به گزارش تفتان ما، مردم ولایی شهرستان خاش نیز همچون سال‌های گذشته با شور و شوق خاصی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند تا یکرنگی و یکدلی خود را به جهانیان نشان دهند.

امروز روز عشق ملت ایران به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است مردم با حضور در راهپیمایی وفاداری خود را به امام راحل و مقام معظم رهبری نشان دادند.

چهل سال اخير در چنین روزی انقلاب اسلامی ایران با وجود مشکلات فراوان و تهدیدات دشمنان و استکبار به پیروزی رسید و امروز با گذشت سال‌ها مردم کشورمان با حضور گسترده خود در خیابان‌ها ۲۲ بهمن سال ۵۷ را زنده کردند.

حضور مردم و مسئولان در این راهپیمایی بسیار چشم‌گیر بود و مردم با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و تراکت‌های مختلف مسیر راهپیمایی را طی کردند.

مسئولان به ویژه جامعه روحانیت شهرستان خاش در این راهپیمایی حضوری پرشور داشتند و در مسیرهای راهپیمایی دوشادوش مردم همانند روزهای نخستین انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

همچنین در این راهپیمایی دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی، سیاسی، فرهنگی، ورزشکاران، اقشار و اصناف مختلف حضور داشتند.

انقلاب اسلامی سند عزت مردم ما است
مدیر کل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان با  حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن در جمع مردم، مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان خاش با بيان اينكه انقلاب اسلامی سند عزت مردم ما است، اظهار كرد: بزرگترین واقعه تاریخ معاصر ما و در حقیقت باعث مجد و عظمت اسلام و مسلمانان در اقصی نقاط عالم و این کشور است و قدر شناسی از این اتفاق عظیم نشان دهنده معرفت و قدر شناسی و صفا و خلوص ملت ماست.

عليرضا نخعی گفت: این نظام و این انقلاب باعث آگاهی ملت ما شد، در دوران طاغوت تقریبا ملت در تعیین سرنوشت هیچ نقشی نداشت و اگر انتخاباتی برگزار می شد کاملا فرمایشی و از قبل نماینده یا شخص مورد نظر تعیین شده بود اما امروز مردم به برکت پیروزی انقلاب از عالی ترین سطوح تا پایین ترین سطوح با اراده مردم همه چیز صورت می گیرد.

وي تصريح كرد: امروز در دورترین روستاهای کشور اشخاص همان حقی را دارند که بالاترین اشخاص مملکت دارند و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

نخعي افزود:  امروز همه جا شاهد حاکمیت دین ،قرآن و معنویت در اقصی نقاط این کشور هستیم و خداوند بزرگ را شاکریم و حضور پر معنای شما مسئولین به همراه مردم در سراسر کشور به معنای معرفت و روحیه تشکر است.


 
مدیر کل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای نخست نمی خواستند مردم در سرنوشت خود سهیم باشند و مانع تراشی کردند.

وی ادامه داد: دشمنی ها تا به امروز ادامه داشته و دارد امریکا و استکبار جهانی می خواستند تا این کشور زیر سلطه آنان باقی بماند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم و انقلاب استفاده می کند .

نخعی يادآور شد: ما باید هوشیار باشیم، در وهله اول ما مسئولین باید پیام انقلاب را با همه وجود درک کنیم و خدمتگزار مردم وپاسخگوی مردم بوده و تلاش کنیم حرف و صدای مردم را بشنویم و مشکلات مردم را کم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب 29درصد از مردم استان سیستان و بلوچستان باسواد بودند و پوشش تحصیلی ما کمتر از 30درصد بود اما امروز به لطف خداوند و به برکت پیروزی انقلاب در سرتاسر این استان پهناور بالای 93درصد از مردم از نعمت سواد و تحصیل برخوردارند و قریب به 7هزار مدرسه یعنی 7برابر آنچه که در ابتدای انقلاب بود مدرسه داریم.


 
نخعی اذعان كرد: در این استان در قبل از انقلاب دختران بیش از 70درصد کمتر از پسران از نعمت تحصیل و سواد محروم بودند ولی امروز به برکت انقلاب تقریبا آمار دختر و پسر در سر کلاس درس یکسان است.

مدیرکل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان اظهار كرد: مسئولین از بالاترین  مقام تا پایین ترین مقام شبانه روزی با عشق و فداکارانه با درک عظمت انقلاب و بادرک هزینه سنگین پرداخت 300هزار شهید برای به ثمر رسیدن این انقلاب به مردم خدمت کنند و قدر شناس خانواده شهداء و مردم باشند.


 
در پایان این مراسم عظیم و مردمی قطعنامه سراسری ۲۲ بهمن در ۱۰ بند قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

نظیر این آیین باحضور پرشور و گسترده مردم در بخشهای ایرندگان و نوک آباد خاش برگزار شد.
 
گفتنی است شعر ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان خاشی و همچنین شعر خوانی شهنوازی شاعر توانای شهرستان  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این راهپیمایی عظیم قطعنامه ای در ۱۰ بند قرائت شد که با تکبیرهای حاضرین تایید گردید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451875

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451875/شهرستان-خاش-عليه-استكبار-جهاني-خروشيد-مردم-هميشه-درصحنه-يك-صدا-شعار-مرگ-آمريكا-سردادند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir